Prodej vozů na slevovém serveru skončil fiaskem

Prodej vozů na slevovém serveru skončil fiaskem
Prodej vozů na slevovém serveru skončil fiaskem, foto: Archiv AutoRoad.cz
Marek Litzman 20. července 2011 10:59
Sdílej:

Slevové servery jsou fenoménem dneška. Přestože v ČR se jim daří mimořádně dobře, idea pochází z USA. Leader v hromadném nakupování, Groupon, to zkusil i s auty.

Americký server Groupon nabídnul ve svém slevovém programu novinku - jeden prodejce vozů na něm zveřejnil kupon na slevu 500 dolarů v jeho autosalonu. Bylo možné jej uplatnit na nový i starší vůz.

Kupon však nebyl nikterak levný, jeho cena byla 199 dolarů, tedy v přepočtu 3,5 tisíce korun. Reálná sleva tak dosáhla 5,2 tisíce korun a to není v cenové relaci vozidel žádná fascinující sleva.

Pravděpodobně i proto se nenašla desítka zájemců, která by o kupon měla zájem.

Témata:
Stalo se