Slavný Batmobile, vůz komixového a nyní už i filmového batmana, dostal úpravu dle Gordona Murraye. Schopný konstruktér vytvořil fascinující supervůz.
Batmobile se vždy vyznačoval tím, že byl poněkud podivný. Nikdy nešlo o vůz, který bychom mohli ztotožnit s něčím, co jezdí na silnicích, šlo o unikáty.
V tomto pokračuje i Gordon Murray, byť tento konstruktér McLarenu F1, dlouho nejrychlejšího sériového vozu světa, se nechal při své tvorbě inspirovat světem formulí.
Nový Batmobile je oproti svým předchůdcům designově čistší. Jde o přísně aerodynamické tvary, které nabídnou dvě místa k sezení a samozřejmě také sadu nástrojů k honění těch největších světových zloduchů.
Tvůrce si velmi impozantně vyhrál s osvětlením. Světlomety zabudované do ostrého nosu speciálu vytvářejí neopakovatelný dojem, fascinující je také sada diod na krytu kol, které umožňuje mnohé efekty, jak je vidět na videu.
Video také ukazuje plameny šlehající zpoza vozu, nicméně tento Batmobile je ve skutečnosti velmi zelený. Jeho pohon reálně zajišťuje sada elektromotorů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.