Kolegové z magazínu Ward, kteří jsou spíše známí pro sestavování žebříčku deseti nejlepších motorů roku, už od roku 2005 sestavují také desítku nejlepších interiérů. Seznam vozidel za rok 2011 byl nedávno oznámen a najdeme v něm překvapivě nejenom zástupce luxusní třídy. Bodováno bylo 51 vozů, většinou nových nebo těch které prošly v roce 2011 výraznou změnou.
Vítězem se nakonec staly interiéry nové Audi A8 a Bmw X3 xDrive35i. V obou vozech byly oceněny dřevěné prvky interiérů a lechce pochopitelné multimediální ovládače. Na dalším místě se překvapivě umístil zástupce ekonomické třídy Chevrolet Cruze 2LT RS, redaktory zaskočil vůz této kategorie použitím kvalitních plastů a ostatních měkkých materiálů. Čtvrté místo obsadil v našich končinách těžko vídaný Dodge Charger Rallye Plus, porotce si získal červenou kůží na sedadlech, šedým obložením a sportovními budíky.
Ford Focus Titanium udělal první desítku díky skvěle zpracovanému prostřednímu panelu a dobré kombinaci barev. Do žebříčku se také dostala Honda Odyssey Touring Elite, ktera si své misto vybodovala kvůli prostornému zavazadlovému prostoru, dostatku místa na zadních sedačkách a desítce držáků na nápoje. Jihokorejské interiéry nikdy nepatřily k etalonu třídy a proto umístění vozu Hyundai Elantra Limited je určitě překvapením. Redaktoři našli zalíbení ve tvarech palubní desky a středového panelu.
Za sedačky připomínající dobu divokého západu, si místo v žebřícku získal Jeep Grand Cherokee Overland. Na umístění Hyundaie navázala Kia Optima EX, díky koženým sedačkám (mají zabudované vyhřívání a chlazení) a panoramatické střeše. Na chvostu se umístil švédský skvost Volvo S60, díky vnitřku vozu vyzařující skandinávský klid.
Ukázky interiérů můžete hodnotit na fotografiích, ale asi se většina z Vás shodne že právě v takovémto žebříčku se vše odvíjí od subjektivního cítění redaktora. Věřím, že v naší redakci, by podobný test měl jiné pořadí.....
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.