Subaru chystá generační obměnu u modelu Impreza. Nyní automobilka ukázala první "potemnělý" snímek připravované novinky v pětidveřové variantě, tedy spíše její crossoverovou variantu.
Minulý týden byl uvolněn první snímek Imprezy verze sedan, ten bude představen na autosalonu v New Yorku během příštího týdne. O něm psal kolega Roman ZDE.
Nyní se ale objevily první kusé informace o konceptu XV, ten bude představen také během příštího týdne na autosalonu v Šanghaji. Jedná se o předobraz crossoverové verze Imprezy, potažmo naznačuje jakým směrem se bude ubírat vzhled Imprezy ve variantě hatchback. Z uvolněného snímku toho příliš nevyčteme, lze pouze konstatovat, že z profilu vypadá koncept poměrně dynamicky.
Subaru tedy mění strategii, původní Impreza byla nabízena jako sedan a kombi, poslední generace přišla na trh výhradně jako hatchback a posléze se dočkala verze sedan vzniklé naroubováním zádi. Nová generace nabídne rovnou obě karosářské verze, aby byli všichni zákazníci spokojeni.
Crossover XV je v nabídce Subaru i v současné generaci - test ZDE. Dočká se tedy svého pokračovatele. Crossover by se měl v prodeji objevit dříve než nový hatchback, XV bude "offroadovější" zvýšenou variantou Imprezy a postaví se tak vedle populárního crossoveru Outback na bázi většího Legacy.
O technických parametrech modelu XV nebylo zveřejněno zhola nic. Je jen jisté že dostane pohon všech kol AWD, pod kapotou bude pracovat nová generace zážehového čtyřválce FB20. Zastánce nafty potěší dobře známý agregát Boxer Diesel. Více informací vám přineseme po šanghajské premiéře.
zdroj: autoblog.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?