Bentley stanovilo nový rekord v rychlosti jízdy po ledu. Výsledná rychlost? 330,7 km/h. S téměř sériovým vozem.
Bnetley Continental Supersports Convertible. Tak zní jméno nového rekordmana v jízdě po ledu. Za volantem seděl Fin Juha Kankkunen s velkými zkušenostmi z rally a držitel předchozího rekordu.
I ten stanovil s vozem Bentley, tehdy s o něco slabším Continentalem GT, kdy mu jen o desetinky utekla magická meta 200 mil v hodině, tedy něco málo přes 320 km/h.
Vůz byl v podstatě sériový, jedinými změnami byly lehké úpravy aerodynamiky, které zahrnovaly i zakrytování světel, vestavba bezpečnostní klece a samozřejmě speciální pneumatiky Pirelli. Pro brzdění bylo třeba použít padák, jinak by se mohl Kankkunen po pobřežním ledu doklouzat snad až do Dánska.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.