Koncern PSA hledá pojmenování pro své low-costové modely. V současné době se zdá, že by mohlo jít o značku Simca.
Už delší dobu se spekulovalo o tom, že PSA znovuoživí nějakou ze zaniklých značek, kterou vlastní. Dostud se více mluvilo o značce Talbot, jejíž dráha skončila v roce 1986. Nyní se ale zdá, že PSA si z nabízené palety značek vybere raději Simcu.
Tu Peugeot získal od Chrysleru v 70. letech a poměrně rychle ji poslal do odpočinku, původně však šlo o automobilku francouzskou. Chrysler ji získal až v průběhu 60. let.
Úkol novodobé Simcy by bylo útočit na Dacii, jakožto výrobce levného sedanu. Jeho další generace se už očekává a proto se i čeká, že plno automobilek postaví své koně přímo proti ní.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?