Volkswageny Transporter se terénu nikdy nebály. verze do terénu se vyráběly už po několik generací. Výjimkou není ani ta poslední.
Transportery s pohonem všech kol si oblíbili provozovatelé různých podniků na horách, ale také třeba horská služba.
Právě pro tyto zákazníky Volkswagen připravil verzi Rockton. Obrněná verze má pohon všech kol, přičemž jednotlivé závěsy byly patřičně zesíleny. Vůz sedí o 3 cm výše nad silnicí.
Za příplatek je možné získat dva pakety pro terénní jízdu. Expedition nabízí zejména terénní 16palcové pneumatiky, interiér má odolné čalounění
Druhý paket má název Protective, což říká téměř vše. Jeho součástí je pevné zakrytování všech důležitých částí podvozku, tedy motoru, převodovku, výfuku a palivové nádrže.
Vůz bude dodáván s dieselovými dvoulitry za cenu začínající přibližně na milionu korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.