Volkswageny Transporter se terénu nikdy nebály. verze do terénu se vyráběly už po několik generací. Výjimkou není ani ta poslední.
Transportery s pohonem všech kol si oblíbili provozovatelé různých podniků na horách, ale také třeba horská služba.
Právě pro tyto zákazníky Volkswagen připravil verzi Rockton. Obrněná verze má pohon všech kol, přičemž jednotlivé závěsy byly patřičně zesíleny. Vůz sedí o 3 cm výše nad silnicí.
Za příplatek je možné získat dva pakety pro terénní jízdu. Expedition nabízí zejména terénní 16palcové pneumatiky, interiér má odolné čalounění
Druhý paket má název Protective, což říká téměř vše. Jeho součástí je pevné zakrytování všech důležitých částí podvozku, tedy motoru, převodovku, výfuku a palivové nádrže.
Vůz bude dodáván s dieselovými dvoulitry za cenu začínající přibližně na milionu korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?