Poté, co byl Chrysler koupen koncernem Fiat, začalo se spekulovat o tom, že by příští Viper mohl být spřízněný se supersportem Alfa Romeo 8C. Nebude tomu tak.
Dodge Viper, ikona mezi americkými sporťáky, nebude mít italské geny. Chrysler při vývoji tohoto modelu nepoužije ani podvozek od Alfy Romeo, ani motor od Ferrari. Sdělil to přímé šéf Dodge.
Slavný Viper tak bude mít možnost uchovat si auru něčeho odlišného, než co nabízí italské sportovní stáje. I nadále bude zachována typická proporce velmi dlouhé kapoty a kabiny až úplně vzadu. Nový Viper by také měl být uživatelsky mnohem více přívětivý
Dodge ukončil výrobu současné generace Viperu letos. Nová generace by se na trh měla dostat za dva roky. Do té doby se musíme spokojit se spekulacemi...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.