Poté, co byl Chrysler koupen koncernem Fiat, začalo se spekulovat o tom, že by příští Viper mohl být spřízněný se supersportem Alfa Romeo 8C. Nebude tomu tak.
Dodge Viper, ikona mezi americkými sporťáky, nebude mít italské geny. Chrysler při vývoji tohoto modelu nepoužije ani podvozek od Alfy Romeo, ani motor od Ferrari. Sdělil to přímé šéf Dodge.
Slavný Viper tak bude mít možnost uchovat si auru něčeho odlišného, než co nabízí italské sportovní stáje. I nadále bude zachována typická proporce velmi dlouhé kapoty a kabiny až úplně vzadu. Nový Viper by také měl být uživatelsky mnohem více přívětivý
Dodge ukončil výrobu současné generace Viperu letos. Nová generace by se na trh měla dostat za dva roky. Do té doby se musíme spokojit se spekulacemi...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?