Poté, co byl Chrysler koupen koncernem Fiat, začalo se spekulovat o tom, že by příští Viper mohl být spřízněný se supersportem Alfa Romeo 8C. Nebude tomu tak.
Dodge Viper, ikona mezi americkými sporťáky, nebude mít italské geny. Chrysler při vývoji tohoto modelu nepoužije ani podvozek od Alfy Romeo, ani motor od Ferrari. Sdělil to přímé šéf Dodge.
Slavný Viper tak bude mít možnost uchovat si auru něčeho odlišného, než co nabízí italské sportovní stáje. I nadále bude zachována typická proporce velmi dlouhé kapoty a kabiny až úplně vzadu. Nový Viper by také měl být uživatelsky mnohem více přívětivý
Dodge ukončil výrobu současné generace Viperu letos. Nová generace by se na trh měla dostat za dva roky. Do té doby se musíme spokojit se spekulacemi...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?