Server Car Magazine přinesl informaci, že u Opelu chtějí oživit model Calibra. Na trhu by se mohl objevit v roce 2013.
Původní Calibra byla postavena na základě Vectry a navazovala na odkaz modelu Manta. Její nástupkyně by technicky mohla vyjít z modelu Insignia. V Evropě by byla prodávána jako Opel/Vauxhall Calibra a v USA jako Buick Regal ve verzi kupé. Buick Regal ve verzi sedan se v USA již prodává jakožto americká verze Insignie.
Opel představil v roce 2007 studii GTC Concept, šlo o velké kupé vzhledové předcházející Insignii. Takže design nové Calibry už v podstatě vznikl v roce 2007, nyní koncept stačí dotáhnout do fáze sériové výroby.
GM údajně nyní zjišťuje zda by trh byl schopen pojmout ročně 30 tisíc kusů těchto pohledných kupátek. Budeme držet palce aby to vyšlo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?