Škoda Fabia RS+ a Octavia RS+ studie ostřejších RS

Fabia
Fabia, foto: Archiv AutoRoad.cz
Jan Ševčík 10. května 2010 05:36
Sdílej:

Škoda se na koncernovém sekání na Wörthersee předvede ostřejší deriváty svých modelů RS. Zatím se jedná pouze o koncepty.

Škodovka zatím vypustila jen skicy těchto vozidel. Modely RS+ se ukážou 12.května na Wörthersee.

Neočekává se, že by v RS+ byly instalovány silnější motory. Fabie RS+ bude poháněna čtrnáctistovkovým TSI (180 koní), Octavia RS+ zůstane u dvoulitrového TSI (200 koní).

Čím se však budou lišit od "základních" modelů RS? Dostanou odvážnější bodykit s většími nasávacími otvory a velké elektrony ve stylu rallye. Lze očekávat použití LED diod, Fabie dostane již tradičně barevně odlišenou střechu. Na obrázku Fabie zaujmou otvory v přední kapotě.

V interiérech můžeme čekat drobnější změny jako sportovnější sedadla a pozměněné designy čalounění.

Zda se tyto modely v nějaké formě dostanou do výroby zůstává zatím tajemstvím. Minimálně u Fabie by bylo hříchem komerčně nevyužít úspěchů Fabie S2000 v šampionátu IRC.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.