Škoda se na koncernovém sekání na Wörthersee předvede ostřejší deriváty svých modelů RS. Zatím se jedná pouze o koncepty.
Škodovka zatím vypustila jen skicy těchto vozidel. Modely RS+ se ukážou 12.května na Wörthersee.
Neočekává se, že by v RS+ byly instalovány silnější motory. Fabie RS+ bude poháněna čtrnáctistovkovým TSI (180 koní), Octavia RS+ zůstane u dvoulitrového TSI (200 koní).
Čím se však budou lišit od "základních" modelů RS? Dostanou odvážnější bodykit s většími nasávacími otvory a velké elektrony ve stylu rallye. Lze očekávat použití LED diod, Fabie dostane již tradičně barevně odlišenou střechu. Na obrázku Fabie zaujmou otvory v přední kapotě.
V interiérech můžeme čekat drobnější změny jako sportovnější sedadla a pozměněné designy čalounění.
Zda se tyto modely v nějaké formě dostanou do výroby zůstává zatím tajemstvím. Minimálně u Fabie by bylo hříchem komerčně nevyužít úspěchů Fabie S2000 v šampionátu IRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?