Německý auto motor und sport přinesl fotky připravované speciální verze Corsy OPC zvané Nürbugring Edition.
Ta byla přistižena během testů na okruhu jehož jméno ponese.
Od verze OPC se odlišuje upraveným předním i zadním nárazníkem, odlišnými sedmnáctipalcovými elektrony a sníženým podvozkem. Centrálně umístěný trojúhelníkový výfuk nahradí dvě klasické kulaté koncovky výfuku. Interiér dostane sportovní sedadla od Recara a sportovní volant v kůži.
Pod kapotou bude mít stejně jako základní verze OPC přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 192 koní. Model se pravděpodobně brzy objeví na trhu jako limitovaná edice.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?