Zastoupení Audi v Británii unikly ceny. Přinášíme stručný přehled. Ceny jsou přepočteny z liber v aktuálním kurzu, a jsou tedy pouze orientační.
Základní výbava (SE):1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 10 646 liber (od 301 398 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 11 527 liber (od 326 341 Kč)Výbava Sport:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 12 178 liber (od 344 772 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 12 519 liber (od 354 425 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 13 727 liber (od 388 625 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 13 059 liber (od 369 713 Kč)Výbava S Line:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 13 468 liber (od 381 292 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 13 808 liber (od 390 918 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 15 017 liber (od 425 146 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 14 348 liber (od 406 206 Kč)V základní specifikaci SE dostanete A1 obuté do pneumatik 205/55 R15, vybavené rádiem s přehrávačem CD a MP3, tříramenným volantem stavitelným ve dvou osách, elektricky ovládanými vnější zrcátky, elektricky ovládanými okny vpředu, čtyřmi airbagy a elektronické pomocníky ABS, ESP, EBD a ASR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.