Zastoupení Audi v Británii unikly ceny. Přinášíme stručný přehled. Ceny jsou přepočteny z liber v aktuálním kurzu, a jsou tedy pouze orientační.
Základní výbava (SE):1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 10 646 liber (od 301 398 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 11 527 liber (od 326 341 Kč)Výbava Sport:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 12 178 liber (od 344 772 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 12 519 liber (od 354 425 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 13 727 liber (od 388 625 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 13 059 liber (od 369 713 Kč)Výbava S Line:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 13 468 liber (od 381 292 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 13 808 liber (od 390 918 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 15 017 liber (od 425 146 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 14 348 liber (od 406 206 Kč)V základní specifikaci SE dostanete A1 obuté do pneumatik 205/55 R15, vybavené rádiem s přehrávačem CD a MP3, tříramenným volantem stavitelným ve dvou osách, elektricky ovládanými vnější zrcátky, elektricky ovládanými okny vpředu, čtyřmi airbagy a elektronické pomocníky ABS, ESP, EBD a ASR.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.