Zastoupení Audi v Británii unikly ceny. Přinášíme stručný přehled. Ceny jsou přepočteny z liber v aktuálním kurzu, a jsou tedy pouze orientační.
Základní výbava (SE):1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 10 646 liber (od 301 398 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 11 527 liber (od 326 341 Kč)Výbava Sport:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 12 178 liber (od 344 772 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 12 519 liber (od 354 425 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 13 727 liber (od 388 625 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 13 059 liber (od 369 713 Kč)Výbava S Line:1,2 TFSI, 86 koní, 5 stupňový manuál - od 13 468 liber (od 381 292 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 6 stupňový manuál - od 13 808 liber (od 390 918 Kč)1,4 TFSI, 86 koní, 7 stupňový S tronic - od 15 017 liber (od 425 146 Kč)1,6 TDI, 105 koní. 5 stupňový manuál - od 14 348 liber (od 406 206 Kč)V základní specifikaci SE dostanete A1 obuté do pneumatik 205/55 R15, vybavené rádiem s přehrávačem CD a MP3, tříramenným volantem stavitelným ve dvou osách, elektricky ovládanými vnější zrcátky, elektricky ovládanými okny vpředu, čtyřmi airbagy a elektronické pomocníky ABS, ESP, EBD a ASR.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?