Škoda sa rozhodla vyplniť dieru v ponuke medzi benzínovými motorizáciami. K dispozícii je zatiaľ základný agregát 1,2 TSI, za ním nasleduje až výkonová špička 1,8 TSI. Ponuku teda doplní benzínový motor 1,4 TSI známy aj z Octavie
Škodovka sa rozhodla postupne doplniť paletu motorizácií pre svoje prvé SUV, Škodu Yeti. Súčasná paleta benzínových motorizácií pozostávajúca z dvojice turbomotorov 1,2 TSI a 1,8 TSI bude za krátko doplnená o ďalšiu turbom preplňovanú novinku – 1,4 TSI.
Dôvody uvedenia benzínového agregátu 1,4 TSI sú logické, výkonová medzera medzi základným 105 – koňovým agregátom 1,2 TSI a najsilnejším 160 - koňovým motorom 1,8 TSI bola príliš veľká. Agregát 1,4 TSI, známy z modelov Octavia alebo Superb, bude aj v Škode Yeti naladený na maximálny výkon 90 kW/122 k.
Novinka v motorovej palete pre Škodu Yeti sa pod jej kapotou objaví ešte do začiatku leta, k dispozícii bude v kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, alebo príplatkovým 7-stupňovým automatom DSG.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?