Škoda sa rozhodla vyplniť dieru v ponuke medzi benzínovými motorizáciami. K dispozícii je zatiaľ základný agregát 1,2 TSI, za ním nasleduje až výkonová špička 1,8 TSI. Ponuku teda doplní benzínový motor 1,4 TSI známy aj z Octavie
Škodovka sa rozhodla postupne doplniť paletu motorizácií pre svoje prvé SUV, Škodu Yeti. Súčasná paleta benzínových motorizácií pozostávajúca z dvojice turbomotorov 1,2 TSI a 1,8 TSI bude za krátko doplnená o ďalšiu turbom preplňovanú novinku – 1,4 TSI.
Dôvody uvedenia benzínového agregátu 1,4 TSI sú logické, výkonová medzera medzi základným 105 – koňovým agregátom 1,2 TSI a najsilnejším 160 - koňovým motorom 1,8 TSI bola príliš veľká. Agregát 1,4 TSI, známy z modelov Octavia alebo Superb, bude aj v Škode Yeti naladený na maximálny výkon 90 kW/122 k.
Novinka v motorovej palete pre Škodu Yeti sa pod jej kapotou objaví ešte do začiatku leta, k dispozícii bude v kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, alebo príplatkovým 7-stupňovým automatom DSG.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?