Fiat Panda atakuje cenové dno, s klimou jen za 170 tisíc

Panda
Panda, foto: Fiat Group
Marek Litzman 21. ledna 2010 11:42
Sdílej:

Fiat poupravil ceník svého modelu Panda. S cenou klesl italský výrobce velmi hluboko, základní model se blíží 160 tisícům.

Základní provedení Fiatu Panda se prodává za 162 900 korun. Jde o řádně oholenou verzi, která nenabízí snad vůbec nic, co by nebylo potřeba čistě k homologaci, tedy ABS a jeden airbag, řidiče. Přívlastek Plus za sedm tisíc přidává velmi levnou klimatizaci.

Lépe je na tom vyšší výbava Active za 182 tisíc korun. Ta totiž zahrnuje také posilovač řízení, zadní stěrač i onu manuální klimatizaci.

Lépe je na tom potom výbava Dynamic prodávané od dvou set tisíc, která obsahuje centrální zamykání, výškové stavitelné sedadlo řidiče, airbag spolujezdce a vůbec možnost dokoupit si i další sady airbagů.

Fiat Panda už se pomalu chystá do důchodu, proto je potřeba jeho žití na trhu ještě trochu zatraktivnit.

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.