Bugatti předložilo patentnímu úřadu svůj model 16C Galbier. To zavdává úvahám o skutečné výrobě tohoto supersedanu.
Supersedan Galbier se představil pře několika týdny a ihned svým kontroverzním vzhledem způsobil řádný rozruch. Pravděpodobně nejfantastičtější sedan planety se nyní bude dost možná vyrábět. Bugatti totiž nechalo na patentním úřadě zaregistrovat jeho finální podobu.
Je to trochu divné, protože sám představitel automobily před několika měsíci uvedl, že dovedení do koncepční podoby se dočká hned několik úvah a teprve z nich bude vybrán finální model. Bugatti Bordeaux bude jedním ze tří konceptů, které předznamenají budoucí model
Kam se tedy vytratily tyto úvahy, nevíme. Na druhou stranu, nikdo nepopřel, že by Bugatti rozšířilo svoji výrobu na více modelových řad...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?