Ferrari představilo jeden z dalších skvostů vyvinutých ve spolupráci s karosárnou Pininfarina. Jde o velmi speciální 599 GTB.
Zlatá karoserie, nebe nad hlavou, to vše dokáží splnit marchři z trochu tajemené dílny Special Products. Co všechno z jejich bran už vyjelo, nevíme, jisté je jen, že již upravili jedno Enzo na fascinující P4/5.
Právě představený P540 bude, podobně jako P4/5, jediný svého druhu. Vychází z kupé 599 GTB, ale ve spolupráci s karosárnou Pininfarina ho v dílnách připravili o střechu.
To se samozřejmě neobešlo bez vyztužení, nicméně použití dílů z karbonu nadbytečnou váhu téměř celou kompenzovalo, P540 je jen o neznatelných 20 kilo těžší než klasická 599 GTB.
Od začátku až do představení trval projekt 14měsíců a neznámý kupec za něj zaplatil úplně stejně neznámou cenu. Jisté je snad jen to, že nebyla nízká...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.