Ferrari představilo jeden z dalších skvostů vyvinutých ve spolupráci s karosárnou Pininfarina. Jde o velmi speciální 599 GTB.
Zlatá karoserie, nebe nad hlavou, to vše dokáží splnit marchři z trochu tajemené dílny Special Products. Co všechno z jejich bran už vyjelo, nevíme, jisté je jen, že již upravili jedno Enzo na fascinující P4/5.
Právě představený P540 bude, podobně jako P4/5, jediný svého druhu. Vychází z kupé 599 GTB, ale ve spolupráci s karosárnou Pininfarina ho v dílnách připravili o střechu.
To se samozřejmě neobešlo bez vyztužení, nicméně použití dílů z karbonu nadbytečnou váhu téměř celou kompenzovalo, P540 je jen o neznatelných 20 kilo těžší než klasická 599 GTB.
Od začátku až do představení trval projekt 14měsíců a neznámý kupec za něj zaplatil úplně stejně neznámou cenu. Jisté je snad jen to, že nebyla nízká...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?