Peugeot na autosalonu ve Frankfurtu představí svůj originální koncept BB1. Za podivnými tvary, které občas vypadají skoro jako po havárce, stojí možné budoucí městské mikroautíčko.
Peugeotovo cvičení na téma minimalismus vypadá věru zajímavě. Tato novinka v sobě ukrývá něco, co by mohlo otřást postavením Toyoty iQ a do jisté míry i Smartu, jde totiž o opravdový mikrovůz do města.
Sice netuším jak se jim to povedlo, ale vývojáři Peugeotu dovnitř nacpali na tuto délku neskutečné čtyři sedačky. Kouzlo je v tom, že místo pro zadní pasažéry je projektováno tak, aby tito museli roztáhnout nohy a kolena šla kolem přední sedačky. Bezpečné to asi moc nebude, ale budiž.
Zajímavé jsou bezpochyby detaily. Přinejmenším minimalistické řízení řídítky jako od motorky by mohlo opravdu ušetřit drahocenné centimetry.
Mikrovůz na podobné bázi by se jistě do produkčního stádia dostat mohl. Budoucnost možná nebude tak hrozná...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?