Autocar, britský automobilový magazín, přinesl velmi zajímavé informace o novince se jménem Bugatti ve znaku. V rozhovoru mu bylo automobilkou potvrzeno, že nových Bugattek bude více.
Přinejmenším bude více konceptů. Podle Franz-Josefa Pfaegena, šéfa automobilky, budou tři. Podle ohlasů potom automobilka vybere ten, který se dočká sériové výroby.
Prvním bude již "profláklý" Bordeaux. Půjde o sedan a Pfaegen smetl pod stůl spekulace, že by se pod kapotou objevila platforma z nového Bentleye Mulsane. uvidíme co ale ukáže tvorba rozpočtu... Každopádně by mělo jít o duchem úplně jiný vůz, proto bude podobností asi jen málo.
Těžko říct, co budou skrývat další dva koncepty. Dalo by se očekávat, že jedním z nich bude pokračovatel Veyronu, ještě silnější a sportovnější vůz. A ten třetí?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?