Před dvěma lety jsme na autosalonu ve Frankfurtu viděli maketu možného budoucího duchovního nástupce legendárního Trabiho. Nyní snad uvidíme předprodukční exemplář.
Trabant nT (neboli new Trabi) by na silnice mohl vyjet až relativně brzy, v roce 2012, to ale jen za podmínky, že se podaří sehnat dostatek investorů.
Trabant by měl být elektromobilem, jak je dnes v módě, nikoliv dvoutaktem, jak tomu bylo původně. Jeho dojezd by měl být 250 km a to při hmotnosti do jedné tuny.
Model má navazovat na dvoudvéřového kombíka, zatímco předloni představená maketa ukazovala spíše na reminiscenci sedanu.
Zkrátka retroauta jsou dnes v módě.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?