Automobilka Subaru prinesie na svetový autosalón do Frankfurtu dlhoočakávanú novinku, model Legacy v európskej šecifikácii. Po Japonsku a USA trhu teda prichádza na rad aj Európa.
Japonská automobilka Subaru si pripravila pre tohtoročný autosalón vo Frankfurte prezentáciu očakávanej novinky Subaru Legacy, Legacy Wagon a Outback. Európski zákazníci si však na rozdiel od Japoncov a Američanov museli počkať, keďže Subaru predstavilo európsku špecifikáciu ako poslednú.
Dizajn novinky bude zo začiatku určite vyvolávať zmiešané reakcie, podobne ako pri predstavení novej generácie Imprezy. Európska verzie sa od ostatných bude líšiť iba drobnosťami, zmení sa maska chladiča a tvar predného nárazníka. Legacy okrem toho dostane väčšie spätné zrkadlá so zabudovanými smerovými svetlami.
Subaru ponúkne v modeli Legacy tradične stály pohon všetkých kolies. Európski zákazníci si budú môcť vybrať z dvojice benzínových agregátov s objemom 2,0 a 2,5 litra, pre model Outback bude k dispozícii aj šesťvalec s objemom 3,6 litra. Samozrejmosťou bude aj nový boxer diesel 2,0D s maximálnym výkonom 150 koní. Subaru začne predávať v Európe nové Legacy krátko po premiére vo Frankfurte.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.