Automobilka Subaru prinesie na svetový autosalón do Frankfurtu dlhoočakávanú novinku, model Legacy v európskej šecifikácii. Po Japonsku a USA trhu teda prichádza na rad aj Európa.
Japonská automobilka Subaru si pripravila pre tohtoročný autosalón vo Frankfurte prezentáciu očakávanej novinky Subaru Legacy, Legacy Wagon a Outback. Európski zákazníci si však na rozdiel od Japoncov a Američanov museli počkať, keďže Subaru predstavilo európsku špecifikáciu ako poslednú.
Dizajn novinky bude zo začiatku určite vyvolávať zmiešané reakcie, podobne ako pri predstavení novej generácie Imprezy. Európska verzie sa od ostatných bude líšiť iba drobnosťami, zmení sa maska chladiča a tvar predného nárazníka. Legacy okrem toho dostane väčšie spätné zrkadlá so zabudovanými smerovými svetlami.
Subaru ponúkne v modeli Legacy tradične stály pohon všetkých kolies. Európski zákazníci si budú môcť vybrať z dvojice benzínových agregátov s objemom 2,0 a 2,5 litra, pre model Outback bude k dispozícii aj šesťvalec s objemom 3,6 litra. Samozrejmosťou bude aj nový boxer diesel 2,0D s maximálnym výkonom 150 koní. Subaru začne predávať v Európe nové Legacy krátko po premiére vo Frankfurte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.