Nevstoupíš dvakrát do téže řeky? tak něco takového v byznysu tak úplně neplatí. Důkazem budiž nové jednání Mercedesu a Renaultu o oživení projektu velkého Smartu.
Vzpomínáte si ještě na Smart Fourfour? Šlo o model s originálním designem vyvíjen Smartem spolu s Mitsubishi, kde ho potom prodávali jako Colt.
Šlo o poměrně neúspěšný model, jeho výroba se kvůli finančním potížím Smartu poměrně rychle zastavila a z Forfouru se stala téměř raritka. Podobně jako ze sportovního Formore.
Mercedes, pod který Smart spadá, ale myšlenku většího Smartu přece jenom nezavrhl. Podle všeho nyní začal jednat s Renaultem o spolupráci při přípravě takového vozu.
Do hry navíc vstupuje ještě jedna záležitost, Mercedes by měl pomalu začít vyvíjet nástupce svých tříd A a B a již dříve uvedl, že pro tyto modely nehodlá použít unikátního sendvičového systému podlahy. jinak řečeno, příští třídy A a B budou klasickými hatchbacky, v případě třídy B asi spíš MPV.
Nahrává to tedy spekulacím, bude čtyřdveřový Smart derivátem třídy A? Nebo snad Mercedes změnil své rozhodnutí zanechat sendvičového podvozku a klasický hatchback nechá na Smartu?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?