V září by se měl ve Frankfurtu ukázat světu nový přírůstek do modelové řady automobilky Bugatti. Ultimativní Veyron doplní v nabídce čtyřdveřový sedan jménem Bordeaux.
Přestože Veyron je už sám o sobě velmi exkluzivním zbožím, Bugatti si nechce nechat ujet módní vlnu sportovních sedan-kupé vozů. Tu nastartoval před pár lety Mercedes CLS a svezla se na ní celá řada významných hráčů na poli luxusních i tradičních značek.
Zatím není jasné, jaký motor se v útrobách Bordeaux objeví, ale spekuluje se o stejném šestnáctiválci, jakým disponuje Veyron. Byť v nové „bugatce“ zřejmě naladěným na menší výkon. Nejčastěji padají slova o zhruba 750 k.
Ať tak či onak, výrobce nejrychlejšího sériového auta na světě si zřejmě nenechá ujít příležitost vyrábět i nejrychlejší sériově vyráběný sedan.
Zatím jediná fotografie pochází z pozvánky na frankfurtskou autoshow, kde se Bordeaux oficiálně představí. Co myslíte, podaří se Bugatti uchovat tajemství, nebo se opět dočkáme úniku oficiálních fotek den před slavnostním odhalením?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?