V září by se měl ve Frankfurtu ukázat světu nový přírůstek do modelové řady automobilky Bugatti. Ultimativní Veyron doplní v nabídce čtyřdveřový sedan jménem Bordeaux.
Přestože Veyron je už sám o sobě velmi exkluzivním zbožím, Bugatti si nechce nechat ujet módní vlnu sportovních sedan-kupé vozů. Tu nastartoval před pár lety Mercedes CLS a svezla se na ní celá řada významných hráčů na poli luxusních i tradičních značek.
Zatím není jasné, jaký motor se v útrobách Bordeaux objeví, ale spekuluje se o stejném šestnáctiválci, jakým disponuje Veyron. Byť v nové „bugatce“ zřejmě naladěným na menší výkon. Nejčastěji padají slova o zhruba 750 k.
Ať tak či onak, výrobce nejrychlejšího sériového auta na světě si zřejmě nenechá ujít příležitost vyrábět i nejrychlejší sériově vyráběný sedan.
Zatím jediná fotografie pochází z pozvánky na frankfurtskou autoshow, kde se Bordeaux oficiálně představí. Co myslíte, podaří se Bugatti uchovat tajemství, nebo se opět dočkáme úniku oficiálních fotek den před slavnostním odhalením?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?