Nejnižší cena, za kterou bude možné koupit novinku Škoda Yeti je 359 800 korun. Oznámili to sami představitelé automobilky na autosalonu v Brně.
Nejnižší cena bude platit pro motorizaci 1,2 TSI s náhonem na přední nápravu. Ta ovšem nebude v prodeji hned zkraje, protože nejprve přijdou silnější motorizace.
Od počátku budou v nabídce jen motorizace 1,8 TSI s výkonem 160 koní a 2,0 TDI o sto sedmdesáti koních.
Nabídku časem doplní i dvě slabší verze turbodieselu, totiž výkonností varianty 140 a 110 koní. A spolu s nimi přijde i základ - 1,2 TSI vyráběný přímo ve Škodě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?