PSA buduje v Číně výrobní závod

ar1, 6. ledna 2004, 13:50 Google+

Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

společnosti Dong Feng Motors, oznámili, že výrobní kapacita závodu Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) bude zvýšena na 300 000 vozů ročně. Byly oznámeny také další detaily výrobního plánu. V prvním pololetí r.2004 je plánováno uvedení jedinečného Peugeotu na platformě 307, a dále bude v roce 2005 do výroby zaveden Peugeot 206.

Celková investice (rozšíření závodu na dvojnásobek a zavedení nových modelů) představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.
M. FOLZ a M. MIAO Wei položí 7.ledna základní kámen rozšíření závodu DPCA ve Wuhanu, jehož roční kapacita 150.000 vozů se od druhého pololetí roku 2006 zvýší na 300.000 vozů.

Bude pokračovat výrobní politika, která každý rok předpokládá zavedení nových modelů značek Citroën a Peugeot.

Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot zkonstruovaný na platformě 307 ve Wuhanu začne vyrábět letos. Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.

Od roku 2005, bude do výroby zaveden také model Peugeot 206, což je nejprodávanější model v Evropě v letech 2001 a 2002.

Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů v Číně. Prodeje se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně (při dvousměnném provozu).

Citroen CR

Vytisknout

Diskuze: PSA buduje v Číně výrobní závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Koncept Mazda MX-Micro Sport - anotační foto

Koncept Mazda MX-Micro Sport

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud