PSA buduje v Číně výrobní závod

ar1, 6. ledna 2004, 13:50 Google+

Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

společnosti Dong Feng Motors, oznámili, že výrobní kapacita závodu Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) bude zvýšena na 300 000 vozů ročně. Byly oznámeny také další detaily výrobního plánu. V prvním pololetí r.2004 je plánováno uvedení jedinečného Peugeotu na platformě 307, a dále bude v roce 2005 do výroby zaveden Peugeot 206.

Celková investice (rozšíření závodu na dvojnásobek a zavedení nových modelů) představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.
M. FOLZ a M. MIAO Wei položí 7.ledna základní kámen rozšíření závodu DPCA ve Wuhanu, jehož roční kapacita 150.000 vozů se od druhého pololetí roku 2006 zvýší na 300.000 vozů.

Bude pokračovat výrobní politika, která každý rok předpokládá zavedení nových modelů značek Citroën a Peugeot.

Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot zkonstruovaný na platformě 307 ve Wuhanu začne vyrábět letos. Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.

Od roku 2005, bude do výroby zaveden také model Peugeot 206, což je nejprodávanější model v Evropě v letech 2001 a 2002.

Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů v Číně. Prodeje se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně (při dvousměnném provozu).

Citroen CR

Vytisknout

Diskuze: PSA buduje v Číně výrobní závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Food Truck Alfréd

Krásná děvčata a jejich Food Truck Alfréd

Ford Focus ST X

TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

HONDA CRF125F

HONDA CRF125F, modelový rok 2023

Porsche Taycan

Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

HONDA CRF110F

HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Nürburgring (Německo)

Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

Honda CRF50F

Honda CRF50F, modelový rok 2023

ford fiesta

TEST: Ford Fiesta ST-line X – hravý prcek (nejen) do města, který jezdí do 5 l/100km

Toyota Mirai

Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

peugeot 408

Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

on-line prodej

Ceny ojetých aut v červenci výrazněji klesly

NIO ES6

Značka Nio otevře závod v Maďarsku. Auta tam ale vyrábět nebude

lexus es

TEST: Lexus ES 300H F Sport - ostře vypadající limuzína, se kterou je jízda relax

Offroad Obytný speciál Liaz 4×4 300PS

Chtěli byste Offroad obytný speciál Liaz 4×4 300PS? Může být váš

Ilustrační foto

Škoda řeší nový design a růst cen energií

reklama

Doporučujeme

Koncept Mazda MX-Micro Sport - anotační foto

Koncept Mazda MX-Micro Sport

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

  2. Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

  3. TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

  4. Honda CRF50F, modelový rok 2023

  5. Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

  6. Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud