Od svého uvedení na trh zaujímá Renault Kangoo vedoucí pozici na trhu osobních verzí malých užitkových vozů.
Vyššího komfortu uvnitř vozidla je dosaženo novou palubní deskou, zlepšením odhlučnění, novými sedadly a navigačním systémem Carminat. Úroveň bezpečnosti nabízená u Nového Kangoo je rovněž na vyšším stupni, díky vybavení systémem ABS nové generace Bosch 8.0. V oblasti motorů Renault Nové Kangoo nabízí inovativní řešení a špičkové technologie, které zajišťují výkonnost a úspornost. Dieselové motory využívají nejmodernější technologie přímého vstřikování Common Rail. Renault Nové Kangoo vám nabízí s motorem 1,6 16V čtyřstupňovou automatickou převodovku, která volí nejlepší převodové stupně s ohledem na režim motoru, styl řízení a profil vozovky. Nové Kangoo, věrné koncepční filozofii, se vyznačuje sníženými náklady na údržbu a pokud se týče ochrany životního prostředí, volí nové postupy Renault. Renault CR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.