Závazné objednávky na nový vůz Škoda Roomster začalo přijímat 180 dealerů Škoda Auto v České republice. První zákazníci si tak budou moci převzít nový vůz již začátkem června.
Nová čtvrtá modelová řada je nabízena ve čtyřech výbavových stupních: základní Roomster, dále Style, Sport a Comfort. Již základní provedení přitom nabízí dva přední a dva boční airbagy, ABS a MSR, výškově i podélně seřiditelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, systém VarioFlex s trojicí samostatných a plně variabilních zadních sedadel, prachový a pylový filtr, elektrohydraulický posilovač řízení, imobilizér, radiopřípravu se čtyřmi reproduktory a anténou, držáky na láhve v předních dveřích, zásuvku 12V v zavazadlovém prostoru, plnohodnotné rezervní kolo nebo zadní stěrač s ostřikovačem. Zajímavým doplňkem je možnost aretovat zadní kryt zavazadlového prostoru ve dvou úrovních.
Ve verzi Style zákazník získá v základní výbavě například klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken.
K dispozici je sedm motorových verzí, a to tři spalovací a čtyři vznětové s přeplňováním. Nejslabším je 1,2 12V HTTP se 47 kW a na druhé straně motorové palety stojí společně spalovací 1,6 16V a 1,9 TDI PD, oba poskytují 77 kW.
Motorizace / Výbava
Roomster
Style
Sport
Comfort
1,2 12V HTTP (47 kW)
339.900
369.900
417.900
413.900
1,4 16V (63 kW)
369.900
399.900
447.900
443.900
1,6 16V (77 kW)
394.900
424.900
472.900
468.900
1,4 TDI PD (51 kW)
419.900
449.900
497.900
493.900
1,4 TDI PD (59 kW)
434.900
464.900
512.900
508.900
1,4 TDI PD DPF (59 kW)
450.900
480.900
528.900
524.900
1,9 TDI PD (77 kW)
459.900
489.900
537.900
533.900
Foto: Skoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.