Pokud bude i v Evropě a naší republice nadále pokračovat tendence z USA, bude investice automobilových výrobců do reklamy na internetu intenzivně růst.
V USA je dnes 66% nových vozů pořizováno prostřednictvím internetu, přitom investice do reklamy na tomto médiu představuje u automobilek pouze 11% loňských výdajů do reklamy. Automobilky si ale údajně již uvědomují nastalé změny a v letošním roce je už očekáván nárůst minimálně na 15%.
Ben Hilverada z amerického zastoupení Suzuki prozradil, že japonský výrobce hodlá na tuto situaci rychle reagovat a loňskou investici pro letošní rok zdvojnásobil. S vývojem na americkém trhu však panuje spokojenost a marketingové oddělení připravuje podklady pro prosazení dalšího 50% zvýšení ještě pro letošní rok...
Foto: Suzuki
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.