Ženeva 2006; U nás známá, sledovaná a živě diskutovaná Dacia Logan má v Ženevě kolegu v úpravě pro volný čas. Studie se prezentuje ale jinak, než co nejlevnější sedan.
Steppe je oblečen v poměrně moderním hábitu, který prokazuje, že pokud bude potřeba a zájem, dceřiná značka koncernu Renault je stavu vůz “na úrovni“ nabídnout.
Studie je vybavena 17palcovými litými disky, metalickým lakem, úpravou nárazníků do terénu, ale také směrovými blikači ve zpětných zrcátkách, xenonovými světlomety a zadními diodovými svítilnami.
Za zmínku stojí slušně nízký práh zadních dveří, bohatě dimenzované prosklení kabiny s velkým vnitřním prostorem a implementované monitory do opěrek předních sedadel pro cestující vzadu. Interiér ve světlých barvách však přesto působí poněkud uměle.
Proti klasickému Loganu z našich silnic je tato studie výrazným posunem, ale jedná se pouze o koncept naznačující možný vývoj vozu podobného naší čerstvě představené Škodě Roomster. Motorizace či cena tak samozřejmě nejsou na pořadu dne.
Foto: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.