Ženeva 2006; U nás známá, sledovaná a živě diskutovaná Dacia Logan má v Ženevě kolegu v úpravě pro volný čas. Studie se prezentuje ale jinak, než co nejlevnější sedan.
Steppe je oblečen v poměrně moderním hábitu, který prokazuje, že pokud bude potřeba a zájem, dceřiná značka koncernu Renault je stavu vůz “na úrovni“ nabídnout.
Studie je vybavena 17palcovými litými disky, metalickým lakem, úpravou nárazníků do terénu, ale také směrovými blikači ve zpětných zrcátkách, xenonovými světlomety a zadními diodovými svítilnami.
Za zmínku stojí slušně nízký práh zadních dveří, bohatě dimenzované prosklení kabiny s velkým vnitřním prostorem a implementované monitory do opěrek předních sedadel pro cestující vzadu. Interiér ve světlých barvách však přesto působí poněkud uměle.
Proti klasickému Loganu z našich silnic je tato studie výrazným posunem, ale jedná se pouze o koncept naznačující možný vývoj vozu podobného naší čerstvě představené Škodě Roomster. Motorizace či cena tak samozřejmě nejsou na pořadu dne.
Foto: Renault
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?