Německý Volkswagen je opětovně nejprodávanější značkou na evropském trhu. Šlágrem byl bestseller automobilky, poslední generace úspěšného Golfu.
Vítězství si odnáší VW podle statistik založených na registraci nových vozů. Od ledna do listopadu roku 2005 registrovala Evropská Automobilová Asociace 1 416 000 vozů této značky, což je asi 11% trhu.
"Naše vozy fascinují zákazníky v celé Evropě, a to nám dodává další motivaci," prohlásil k prodejnímu úspěchu Wolfgang Bernhard. "Letos se Golfu znovu velmi dařilo a konkurenci nechal daleko za sebou."
Bernhard však slibuje na příští rok celou řadu připravených překvapení nejen pro zákazníky, ale i konkurenci. "Dokážeme, že umíme vyrobit vozy o kterých lidé sní. A dokážeme je postavit za přijatelné ceny."
Foto: Volkswagen CR
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?