Na výstavě SEMA 2005 v Las Pegas představil úpravce Genaddi Design Group svoji nejnovější úpravu dnes již legendárního sporťáku Ford GT.
Americký koncern vychází úpravcům vstříc a poskytuje jim výrobní dokumentace v elektronické formě, což přispívá výrazně ke kvalitě zpracování.
GTX1 doznal úprav především v horní části vozu, totiž čtyřdílné střeše a zadní části karoserie. GDG tak nabízí klientům několik verzí zastřešení od kompletního, přes částečně otevřené až po kabriolet.
Díly střechy je možno uschovat přímo v úložném prostoru vozu, nemusí se tedy posádka obávat změny počasí a mokrého interiéru.
Foto: Ford Motor Company
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.