Hyundai představil nedávno v Tokiu koncept pětimetrového kombi, jehož interiér připomíná palubu kosmické rakety.
Studie se podobá na Hyundai Portico, jenž byl prezentován automobilkou již dříve. Při délce 5m, šířce necelých 2m a výšce 1,68m se má posádka v případě Neos-3 na co těšit, prostorové podmínky odpovídají luxusní limuzíně. Tedy až na skutečnost, že se na sedadlech prakticky leží.
Přední masku charakterizuje avantgardní vzhled chladiče a světel, čímž navozuje dojem poněkud syrové studie, linie karoserie a především pak zadní partie by mohly signalizovat připravenost do výroby díky uhlazenému, líbivému a do detailu propracovanému provedení.
Doufejme, že tato "nevyváženost" vnějšího vzhledu je skutečně předzvěstí vážných úvah o použití zadní partie konceptu v současné sériové výrobě modelů Hyundai...
Foto: Hyundai
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?