Italský výrobce pokračuje ve své vizi budoucnosti šestikolových vozů, se kterou neúspěšně seznámil celý svět Ken Tyrrell při závodech Grand Prix Formule 1.
Čtyři kola přední nápravy obsahoval už předcházející koncept Covini C6W, který se představil loni v Ženevě. C6S je prakticky identický, ale řadí se do kategorie roadster. Premiéru by měl mít na listopadovém autosalonu v Essenu.
Pohon zajišťuje stejně jako u C6W osmiválec Audi před zadní nápravou. Výhodami čtyř kol na přední nápravě je především větší brzdná efektivita, lepší jízdní vlastnosti v zatáčkách i na vodě a bezpečnější ovládání vozu při případném defektu ve vysoké rychlosti.
Italové ale myslí výrobu vážně a už v roce 2006 by mělo být vyrobeno asi 10 těchto atraktivních vozů pro bohaté a extravagantní zájemce.
Foto: Covini
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?