V Tokiu bylo představeno pokračování konceptu Orochi menšího japonského výrobce, známého svými přestavbami sportovních modelů známých automobilek.
První Orochi si mohli návštěvníci prohlédnout v roce 2001 právě v Tokiu. O dva roky později zde bylo prezentováno jen mírně upravené pokračování, ale letos chyběla střecha, vůz dostal vertikálně otvírané dveře a změn doznala i mnohými hranami a liniemi ztvárněná karoserie.
Základem vozu je Honda NSX, pod kapotou je ukryt šestiválec 3300 ccm a poháněná jsou zadní kola přes pětistupňovou převodovku.
Foto: Mitsuoka
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?