V Tokiu bylo představeno pokračování konceptu Orochi menšího japonského výrobce, známého svými přestavbami sportovních modelů známých automobilek.
První Orochi si mohli návštěvníci prohlédnout v roce 2001 právě v Tokiu. O dva roky později zde bylo prezentováno jen mírně upravené pokračování, ale letos chyběla střecha, vůz dostal vertikálně otvírané dveře a změn doznala i mnohými hranami a liniemi ztvárněná karoserie.
Základem vozu je Honda NSX, pod kapotou je ukryt šestiválec 3300 ccm a poháněná jsou zadní kola přes pětistupňovou převodovku.
Foto: Mitsuoka
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.