Japonská automobilka Toyota byla v roce 2022 opět nejvyhledávanější značkou automobilů na internetu. Obhájila tak svou pozici z let 2021 a 2020. Nejvyhledávanější byla v 69 zemích ze 155, což představuje 44,5 procent všech vyhledávání. To znamená zhruba desetiprocentní nárůst oproti předchozímu roku.
Druhé nejvyhledávanější je celosvětově na internetu BMW a třetí skončil Mercedes. Německé automobilky se přitom drží na stupních vítězů od roku 2018, kdy společnost Compare the Market začala analyzovat trendy vyhledávání na Google.
Zatímco BMW zvýšilo počet zemí, kde byla nejvyhledávanější automobilovou značkou, z 29 na 36, Mercedes zaznamenal pokles z 23 zemí na deset.
Za úspěchem Toyoty na čele žebříčku stojí mimo jiné její spolehlivost. Za loňský rok byla jako nejspolehlivější značka označena spotřebitelskou neziskovou organizací Consumer Reports.
Toyota loni také uvedla na trh nebo modernizovala 15 různých modelů aut. Zároveň se nezaměřuje jen na elektromobily. Do budoucna plánuje poskytování různých pohonných jednotek včetně spalovacích motorů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?