Značka Volkswagen Užitkové vozy připravila pro své zákazníky mimořádně atraktivní nabídku klasického modelu Multivan 6.1. Verzi s pohonem všech kol 4Motion, automatickou převodovkou DSG a motorem 2.0 TDI lze nyní pořídit s výrazným zvýhodněním ve výši až 368 000 Kč. Zákazníci mají na výběr dva stupně výbavy, Comfortline a Highline, jejichž součástí jsou vyspělé technologie pro komfortní a bezpečné cestování.
„Oblíbený Multivan 6.1 má sice již svého nástupce, do starého železa však ani zdaleka nepatří,“ říká Jakub Šebesta, ředitel značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice. „Zákazníci si nyní mohou pořídit tento všestranný automobil pro život v pohybu za velmi výhodných podmínek. Robustní a prostorné MPV nabízí osvědčenou techniku výkonného a hospodárného dieselového motoru s dvojitým přeplňováním ve spojení s pohonem všech kol.“
Akční Multivan 6.1 je k dispozici již za 1 579 000 Kč. Jedná se o verzi Comfortline s pohonem všech kol 4MOTION, automatickou převodovkou DSG a motorem 2.0 TDI o výkonu 150 kW (204 k). Zákazníci v tomto případě ušetří 358 000 Kč. Pro ještě náročnější motoristy je připravena výbavová linie Highline, u níž je zvýhodnění vyšší o dalších 10 000 Kč.
Volkswagen Multivan 6.1 nabízí legendární užitné vlastnosti vycházející z jedinečného prostorového uspořádání s mimořádnou variabilitou. Rozsáhlá výbava reflektuje nejnovější trendy technického vývoje a zahrnuje digitální panel sdružených přístrojů na displeji s úhlopříčkou 10,25 palce a modulární informační a zábavní systém s 9,2“ dotykovou obrazovkou na středové konzole. Samozřejmostí je i uživatelsky přívětivá konektivita, která zejména ve spojení s online službami Volkswagen We Connect zajistí posádce bezproblémové cestování v každodenním životě i při dobrodružných výpravách. V ceně je zahrnuta prodloužená záruka výrobce na 2+2 roky/200 000 km.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.