Značka Volkswagen Užitkové vozy připravila pro své zákazníky mimořádně atraktivní nabídku klasického modelu Multivan 6.1. Verzi s pohonem všech kol 4Motion, automatickou převodovkou DSG a motorem 2.0 TDI lze nyní pořídit s výrazným zvýhodněním ve výši až 368 000 Kč. Zákazníci mají na výběr dva stupně výbavy, Comfortline a Highline, jejichž součástí jsou vyspělé technologie pro komfortní a bezpečné cestování.
„Oblíbený Multivan 6.1 má sice již svého nástupce, do starého železa však ani zdaleka nepatří,“ říká Jakub Šebesta, ředitel značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice. „Zákazníci si nyní mohou pořídit tento všestranný automobil pro život v pohybu za velmi výhodných podmínek. Robustní a prostorné MPV nabízí osvědčenou techniku výkonného a hospodárného dieselového motoru s dvojitým přeplňováním ve spojení s pohonem všech kol.“
Akční Multivan 6.1 je k dispozici již za 1 579 000 Kč. Jedná se o verzi Comfortline s pohonem všech kol 4MOTION, automatickou převodovkou DSG a motorem 2.0 TDI o výkonu 150 kW (204 k). Zákazníci v tomto případě ušetří 358 000 Kč. Pro ještě náročnější motoristy je připravena výbavová linie Highline, u níž je zvýhodnění vyšší o dalších 10 000 Kč.
Volkswagen Multivan 6.1 nabízí legendární užitné vlastnosti vycházející z jedinečného prostorového uspořádání s mimořádnou variabilitou. Rozsáhlá výbava reflektuje nejnovější trendy technického vývoje a zahrnuje digitální panel sdružených přístrojů na displeji s úhlopříčkou 10,25 palce a modulární informační a zábavní systém s 9,2“ dotykovou obrazovkou na středové konzole. Samozřejmostí je i uživatelsky přívětivá konektivita, která zejména ve spojení s online službami Volkswagen We Connect zajistí posádce bezproblémové cestování v každodenním životě i při dobrodružných výpravách. V ceně je zahrnuta prodloužená záruka výrobce na 2+2 roky/200 000 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?