Škoda představila novou identitu značky

Pavel Stavebník / AutoRoad.cz, 31. srpna 2022, 00:03 Google+

ŠKODA AUTO posouvá vzhled značky na další úroveň nejradikálnější změnou firemní identity za posledních 30 let. Pro lepší viditelnost na digitálních komunikačních kanálech bude použito nové firemní logo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Vision 7S

Škoda Vision 7S | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Slovní nápis ŠKODA bude ve srovnání s logem používán mnohem častěji. Nová identita značky ŠKODA bude nejprve představena v informačních a komunikačních materiálech a poté bude součástí i budoucích modelů.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, říká: „S naší novou firemní identitou posouváme vzhled celé značky na vyšší úroveň. Vyvíjí se nejen naše produktové portfolio, ale také naši zákazníci. A my to vnímáme jako ideální příležitost, jak značku přizpůsobit desetiletí transformace a upravit její vzhled potřebám a očekáváním zákazníků. Naše nová korporátní identita podtrhuje moderní a osobitý design a jasně ukazuje náš přístup, který je v první řadě digitální."

Na vývoji nové firemní identity se pod vedením marketingového oddělení podíleli zaměstnanci napříč celou společností. Kromě toho se 2 200 respondentů ze šesti klíčových trhů - České republiky, Německa, Itálie, Norska, Indie a Izraele - vyjádřilo k vybraným návrhům z celkem 165 verzí loga, aby společně definovali jeho budoucí podobu.

img-responsive

Škoda Vision 7S | foto: Škoda Auto

V marketingové komunikaci se bude klást výrazně větší důraz na nápis ŠKODA ve srovnání s firemním logem. Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii, která pracuje se symetrií a kombinací oblých tvarů s hranami. Podle očekávání představovala největší výzvu integrace háčku, který reprezentuje důležitou součást českého historického dědictví značky ŠKODA. Háček nad písmenem S je nyní integrován do prvního písmene. Z průzkumů vyplynulo, že právě typografické logo je vhodnější z pohledu rozpoznatelnosti a identifikace.

Změnou, byť ne tak zásadní jako v případě typografického loga, prošel rovněž symbol okřídleného šípu. Na první pohled je patrné jeho zjednodušení. Nově bude logo značky ŠKODA vykresleno bez plastické 3D grafiky. Automobilka tak reaguje na posun k ještě větší digitalizaci komunikace. Jednodušší dvourozměrné logo je mnohem působivější zejména na mobilních zařízeních a lze jej také flexibilněji integrovat do různých formátů.

Vytisknout

Diskuze: Škoda představila novou identitu značky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Opel Astra GSe

Opel představil ostrou verzi Astry s přídomkem GSe, těšit se můžeme na 225 koní

Toyota Camry

Test Toyota Camry 2.5 Hybrid, měli by se v Boleslavi začít bát?

Geely GE11

Čínská Geely koupila podíl v luxusní automobilce Aston Martin

Nová karbonová kola automobilky Porsche

Akcie Porsche první den na burze

Modernizované BMW Z4

Modernizované BMW Z4 vstupuje na český trh s cenami od 1,2 milionu Kč

Volvo

Roztržitost, zapomnětlivost, spěch, nezodpovědnost? Nevadí, Volvo to zařídí za vás...

ZIP

Každý si myslí, že metodu zipu zná, ale mnozí mohou v tomto článku "objevit Ameriku"

Škoda zahajuje pilotní projekt „CITIGO E-PILOT“ v České republice

Do elektromobility putují další státní peníze, Škoda úzce spolupracuje

Škoda Octavia RS

TEST: Škoda Octavia RS Challenge Plus – v něčem skvělá, v něčem bohužel tragická..

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Mercedes-AMG C 63 S E Performance, nejsilnější čtyřválec světa + elektromotor = 680 koní a 1020 Nm

Mercedes-Benz koncept EQ A

Mercedes si kvůli možnému přidělování plynu vyrábí součástky do zásoby

Porsche Cayenne GTS

Zájem o akcie Porsche překračuje očekávání. Ví se, kdo po nich jde

ceny pohonných hmot

Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

Ilustrační foto

Češi pod tíhou rostoucích nákladů mají řešení na cestování

Škoda Vision GT

ŠKODA VISION GT

reklama

Doporučujeme

Bugatti Chiron

R. Passer zveřejnil video vysvětlující jízdu rychlostí 417 km/h po Německu s…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Akcie Porsche první den na burze

  2. Modernizované BMW Z4 vstupuje na český trh s cenami od 1,2 milionu Kč

  3. Test Toyota Camry 2.5 Hybrid, měli by se v Boleslavi začít bát?

  4. Čínská Geely koupila podíl v luxusní automobilce Aston Martin

  5. Opel představil ostrou verzi Astry s přídomkem GSe, těšit se můžeme na 225 koní

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud