Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

ČTK / AutoRoad.cz, 20. ledna 2022, 16:50 Google+

Podle zprávy ČTK, odvolávající se na agenturu AP, německé ministerstvo dopravy kritizovalo extrémně rychlou jízdu českého miliardáře Radima Passera na německé dálnici, při níž jeho Bugatti jelo až 417 kilometrů v hodině. Jedno z videí z loňské jízdy osmapadesátiletý podnikatel v lednu umístil na internet.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 23.01. 12:33) Napište svůj názor
Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Passer podle svého vyjádření vůz testoval na zhruba desetikilometrovém rovném úseku dálnice A2, která spojuje Berlín a Hannover. Uvedl, že bezpečnost, za kterou děkuje bohu, pro něj byla prioritou.

Jak ale poznamenává AP, na záznamu je vidět několik aut, které Passer předjíždí. Navíc podle agentury nejel za bílého dne.

Německé ministerstvo dnes v prohlášení dalo jasně najevo, že se staví proti "jakémukoliv chování v silniční dopravě, které ohrožuje, nebo by mohlo vést k ohrožení účastníků provozu". Zdůraznilo také, že německý zákon vyžaduje, aby řidiči jeli jen tak rychle, aby měli vůz neustále pod kontrolou.

img-responsive

Radim Passer se v roce 2015 vydal na německou dálnici, kde ze svého Bugatti Veyron vymáčkl 402 km/h | foto: youtube.com

V neposlední řadě upozornil resort na pravidlo, které počítá s tím, že všichni účastníci silničního provozu se musí chovat tak, aby neublížili či neohrozili někoho jiného, nebo nebránili či nekomplikovali dopravu více než je za daných podmínek nutné.

Passer, který je podle magazínu Forbes 33. nejbohatším Čechem, si německou dálnici vybral zřejmě proto, že na nich z velké části neplatí žádné rychlostní omezení.

O tom, jestli zavést všeobecný dálniční limit 130 kilometrů v hodině, se ale v Německu v posledních letech opakovaně diskutuje. Výzkumy totiž ukazují, že na úsecích bez limitu dochází k výrazně vyššímu množství závažných nehod. 

Vytisknout

Diskuze: Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 23.01.2022 12:33 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Porsche 911 GT3

Porsche chce obhájit titul na Nürburgringu s vozem 911 GT3 R

Designová skica poodhaluje novou Škodu Enyaq Coupé iV

Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

Ilustrační foto

Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

Ford Kuga PHEV

TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

Ilustrační foto

Škoda jede na 66%. Šéf odborů promluvil o příčinách a naznačil možné důsledky

BMW přináší první virtuální pohled na pohon budoucího vozu BMW i Hydrogen NEXT

Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

Panel klimatizace, ilustrační foto

Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

Hyundai i20 N

TEST: Hyundai I20 N – pořádně nabroušená nákupní taška, jde o krále malých hothatchů?

reklama

Doporučujeme

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

  2. Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

  3. TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

  4. Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

  5. Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

  6. Porsche chce obhájit titul na Nürburgringu s vozem 911 GT3 R

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud