Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Lukáš Suchý / AutoRoad.cz, 21. července 2021, 15:51 Google+

Strategie značky Peugeot se zaměřuje na elektrifikaci, a nový Peugeot 308 bude proto hned od uvedení na trh nabízen ve verzích hatchback i SW se dvěma plug-in hybridními motory. V roce 2021 se tak díky těmto novinkám zvýší míra elektrifikace modelové řady Peugeot (OV+UV) na 70 %. V roce 2023 bude v Evropě elektrifikováno 85 % modelů značky a do roku 2025 dosáhne tento podíl 100 %.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Peugeot 308 SW

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Nový Peugeot 308 bude od svého uvedení na trh nabízen se dvěma plug-in hybridními verzemi a rozšíří tak již nyní bohatou nabídku elektrifikovaných vozidel.

Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8 dosahuje výkonu až 225 k, a to díky kombinaci motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW (emise od 26 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 59 km/1). Verze Hybrid 180 e-EAT8 je poháněna motorem PureTech o výkonu 150 k (110 kW) ve spojení se stejným elektromotorem o výkonu 81 kW (emise od 25 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 60 km/1).

img-responsive

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot


Elektrifikace modelové řady Peugeot začala před třemi lety uvedením modelu e-208, poté byly na trh uvedeny 100% elektrické modely e-2008, Traveller a Expert a plug-in hybridy 3008 a 508. Za prvních pět měsíců roku 2021 je Peugeot druhou nejprodávanější nespecializovanou značkou v Evropě z hlediska celkových prodejů a třetí nejprodávanější nespecializovanou značkou elektrifikovaných vozů2. Modely Peugeot e-208 a e-2008 jsou ve svých segmentech v rámci elektromobilů na druhém místě3 a každý měsíc se jejich podíl zvyšuje.

Zda si můžete přečíst naše dojmy z modelu e-208:


„Elektrifikace je základem naší strategie Power of Choice, která našim zákazníkům dává možnost volby pohonu, ať už konvenčního, nebo elektrifikovaného, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Dobré obchodní výsledky našich elektrifikovaných modelů ukazují, že v Evropě tato strategie přináší ovoce. V mezinárodním měřítku, a to i na trzích, kde se elektrifikace teprve rozvíjí, využijeme našeho portfolia elektrifikovaných modelů k tomu, abychom se prosadili. Všude, kde působíme, chceme být skutečnými hybateli pokroku,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.


Strategii „Power of Choice“ umožňují multienergetické platformy skupiny, díky kterým lze namontovat do daného modelu technologii, která nejlépe vyhovuje potřebám zákazníků: elektrickou, plug-in hybridní nebo konvenční.

Nabídka elektrifikovaných vozů Peugeot zahrnuje jak osobní, tak užitkové vozy. Značka totiž nabízí 100% elektrickou verzi všech modelů své řady užitkových vozidel, díky čemuž získávají firemní zákazníci možnost bez omezení vjíždět do bezemisních zón velkých měst a současně mají k dispozici stejný objem nákladového prostoru jako ve verzích se spalovacími motory.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Kona Electric

Test Hyundai Kona elektric. Má stále co nabídnout?

Ford Fiesta ST

Test: Ford Fiesta ST – hothatch ze staré školy, který nestojí majlant a bude vás neskutečně bavit!

22 let od premiéry má Škoda Fabia dynamičtější a emotivnější vzhled než kdy předtím

ŠKODA FABIA dnes oficiálně vstupuje na český trh

BMW i Vision Circular

U BMW došli kvalitní designéři? Koncept i Vision Circular vypadá přinejmenším zvláštně

Uniklé fotografie nového kompaktního SUV Volvo XC40

Volvo Cars se údajně chystá na burzu. Jedna věc je ale velkou neznámou

Škoda představila modernizovaný Kodiaq

Škodě klesl v srpnu prodej o téměř 35% proti loňskému roku

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Volkswagen učinil další krok k vývoji a výrobě vlastních baterií

agresivita na silnicích

Ježkovy oči lidi, nebuďte jako pan Mindrák! Aneb skutečný smutný příběh z našich silnic

Škoda Favorit

Závodní Škoda Favorit s třináctistovkou porážela dvoulitrové soupeře

Ford

Ekologové v Rakousku jásají po zveřejnění srpnových prodejů

Koncept Volkswagen ID. LIFE

Šéf VW Diess slibuje: Dekarbonizace nezpůsobí zdražení. Jak to zařídit, ale neřekl

toyota mirai

Vodíková Toyota Mirai po testech Euro NCAP

hyundai i20

Test: Dokáže mild-hybridní Hyundai I20 1,0 T-GDI konkurovat naší legendární Fabii?

Lada Niva Legend

Lada Niva Legend dostane téměř o 50 % silnější motor

Renault 5 a prototyp nového Renaultu 5

Renault 5 má téměř půl století, příští rok se dočkáme následovníka

reklama

Doporučujeme

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ježkovy oči lidi, nebuďte jako pan Mindrák! Aneb skutečný smutný příběh z našich silnic

  2. Volkswagen učinil další krok k vývoji a výrobě vlastních baterií

  3. Volvo Cars se údajně chystá na burzu. Jedna věc je ale velkou neznámou

  4. Škodě klesl v srpnu prodej o téměř 35% proti loňskému roku

  5. U BMW došli kvalitní designéři? Koncept i Vision Circular vypadá přinejmenším zvláštně

  6. ŠKODA FABIA dnes oficiálně vstupuje na český trh

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud