YouTuber z kanálu Street Speed 717 je známý svými divokými kousky za volantem terénních pick-upů. Dnes se blíže podíváme na jeho video, kde riskoval možné zničení hned dvojice vozů od firmy Lamborghini.
Americký YouTuber se dostal do podvědomí široké veřejnosti díky svým trikům, při kterých přeskakoval nejrůznější terénní nástrahy. Především kopce a potoky. Právě pro své kousky v potocích proti němu bylo místním rybářským svazem vzneseno celkem 18 obvinění především pro znečišťování životního prostředí. To byl také důvod, proč se jeho zatím poslední video odehrává daleko od vody na volném prostranství.
Na poli si YouTuber postavil dva hliněné náspy. První sloužil jako odrazový a druhý jako dopadový můstek. Mezi ně zaparkoval jasně žluté Lamborghini Aventador. To se rozhodl přeskočit v SUV od stejné firmy, čímž bylo ve stejné barvě lakované Lamborghini Urus.
Jak je vidět na videu, skok se zdařil a kola Urusu dělilo od střechy Aventadoru pár centimetrů. Kdyby ne, nastávající účinkujícího YouTubera by neměla radost. Zatímco Urus je jeho, supersportovní Aventador patří právě jeho budoucí manželce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.