YouTuber z kanálu Street Speed 717 je známý svými divokými kousky za volantem terénních pick-upů. Dnes se blíže podíváme na jeho video, kde riskoval možné zničení hned dvojice vozů od firmy Lamborghini.
Americký YouTuber se dostal do podvědomí široké veřejnosti díky svým trikům, při kterých přeskakoval nejrůznější terénní nástrahy. Především kopce a potoky. Právě pro své kousky v potocích proti němu bylo místním rybářským svazem vzneseno celkem 18 obvinění především pro znečišťování životního prostředí. To byl také důvod, proč se jeho zatím poslední video odehrává daleko od vody na volném prostranství.
Na poli si YouTuber postavil dva hliněné náspy. První sloužil jako odrazový a druhý jako dopadový můstek. Mezi ně zaparkoval jasně žluté Lamborghini Aventador. To se rozhodl přeskočit v SUV od stejné firmy, čímž bylo ve stejné barvě lakované Lamborghini Urus.
Jak je vidět na videu, skok se zdařil a kola Urusu dělilo od střechy Aventadoru pár centimetrů. Kdyby ne, nastávající účinkujícího YouTubera by neměla radost. Zatímco Urus je jeho, supersportovní Aventador patří právě jeho budoucí manželce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?