Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. Nyní v souvislosti s posunem značky k vyšším kategoriím výrobků nastal čas na změnu. Poté, co Peugeot v posledních deseti letech kompletně obnovil svou modelovou řadu, ve stejném duchu modernizuje i logo.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
V roce 2021, kdy se na trh chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308, spouští se nový web a rodí se Stellantis, se tak přicházející logo stane symbolem další éry.
Peugeot je značka, která jde s dobou. Drží krok s inovacemi, předvídá změny rozhodování zákazníků o nákupu vozu a připravuje nová řešení mobility. Peugeot také čerpá z minulosti. Zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální a nyní i environmentální. Základem jeho strategie pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. To vše tvoří DNA značky.
Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost. Značka se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci.