Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

AutoRoad.cz, 16. listopadu 2020, 21:03 Google+

Modelu Honda e, který je prvním akumulátorovým elektromobilem společnosti Honda pro evropský trh, byl v rámci výročních cen Auto roku udělen titul „Německé auto roku 2021“. Je to poprvé, co tohoto úspěchu dosáhla japonská značka. Automobil rovněž zvítězil v kategorii „Nová energie“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda e

Honda e | foto: wheelsage.org

Sdílejte článek

Jedná se o nejnovější přírůstek do kolekce prestižních cen, která model Honda e od svého uvedení na jaře 2020 získal. Patří k nim například nejvyšší ocenění v soutěži Red Dot Design.

Ceny Německé auto roku uděluje porota předních německých automobilových novinářů. Porota testuje a hodnotí nejnovější vozy. Řadí je dle jejich užitečnosti, jízdních vlastností, významu pro trh a úrovně inovací. Vítězové v pěti dílčích kategoriích – Kompakt, Prémium, Luxus, Nová energie a Výkon – poté vzájemně soupeří o titul celkového vítěze.

img-responsive

Honda e | foto: wheelsage.org

„To, že je model Honda e prvním japonským vozem, který získal ocenění Německé auto roku, je mimořádná pocta. Na toto ocenění jsme velmi pyšní,“ poznamenává Katsuhisa Okuda, generální ředitel a prezident společnosti Honda Motor Europe. „Zákazníci i média model Honda e přijímají od samotného počátku velmi pozitivně. Jedná se o dokonalý příklad produktu s jedinečným vzhledem, který je vybaven převratnými technologiemi a disponuje vyspělou, inteligentní konektivitou. Cestující tak mohou neustále udržovat kontakt s každodenním životem. Za toto ocenění jsme velmi vděčni.“

img-responsive

Honda e | foto: wheelsage.org

„Model Honda e ztělesňuje nový typ mobility, kde automobil hraje hlavní úlohu při zajištění ‚plynulého propojení‘ různých částí každodenního života,“ doplňuje Tomofumi Ichinose, hlavní konstruktér modelu Honda e. „Model Honda e byl navržen rovněž s důrazem na to, aby byl ideálním dopravním prostředkem do města a reagoval na ekologické problémy. Vývoj modelu Honda e představoval velkou výzvu. Zároveň ovšem bylo zábavné přetvářet ve skutečnost vizi přitažlivější a zářivější budoucnosti, ve které má model Honda e své místo. Společně s členy týmu jsme poctěni tím, že vůz toto ocenění získal. Jedná se o uznání, že vize, kterou tento model přináší, má svou hodnotu.“

img-responsive

Honda e | foto: wheelsage.org

Toto nejnovější ocenění pro model Honda e následuje po dřívějších úspěších a uznáních v různých zemích Evropy. Ve Spojeném království model Honda e triumfoval při udílení ocenění časopisu Autocar „Nejlepší britské auto“ pro rok 2020 v kategorii „Nejlepší automobilová technologie“. Nedávno také získal titul „Městské / malé auto roku“ v rámci ocenění News International Motor 2020.

V Německu přidal model Honda e k titulu Německé auto roku také ocenění EuroCarBody 2020 od sdružení Automotive Circle. A to jen několik měsíců poté, co získal dvě prestižní ocenění Red Dot za výjimečný design, včetně nejvyššího ocenění „Nejlepší z nejlepších 2020“. Model Honda e je od té doby vystaven v proslulém muzeu Red Dot Design v německém Essenu.

V Belgii byl tento městský elektromobil v segmentu supermini značky Honda nominován na ocenění magazínu Autogid v kategorii „Malý elektromobil“. Usiluje též o získání titulu „Maďarské auto roku“. V uplynulém roce již byl portálem Vezess.hu označen jako „Nejúžasnější nový vůz“. Model Honda e byl rovněž navržen na cenu Motor Award, kterou uděluje pobočka vydavatelství Axel Springer ve Španělsku, a to v kategorii „malé vozy“. V Itálii má šanci na titul „Auto roku“ udělovaný magazínem Quattroruote. V Dánsku se model Honda e umístil v seznamu finalistů soutěže Dánské auto roku 2021.

Model Honda e byl představen v první polovině letošního roku. Představuje důležitou součást závazku společnosti Honda 100% elektrifikovat do roku 2022 hlavní modely nabízené v Evropě. Model Honda e stanovuje nové standardy v oblasti soudobého automobilového designu a pokročilé elektromobility. Je navržen bez kompromisů a s důrazem na funkčnost a použitelnost. Pyšní se elegantním a moderním vzhledem bez rušivých prvků. Je vybaven převratnými technologiemi a disponuje vyspělou, inteligentní konektivitou. Cestující tak mohou neustále udržovat kontakt s každodenním životem.

Vytisknout

Diskuze: Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

Ilustrační foto

Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

Volkswagen Golf GTI

TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Honda Civic e:HEV

Test Honda Civic e:HEV Sport Pack Advence, zaslouženě autem roku?

Ilustrační foto

VW prodal továrnu v Rusku, znovu rozjet ji má...

Čínský elektromobil Zeekr 001

Čína předstihla Japonsko, vyváží nejvíc aut

Lexus UX 250h

TEST Lexus UX250h AWD – prémiový crossover se čtyřkolkou, který jezdí za 5 litrů

Ilustrační foto

Italský ministr: Máme sílu skok do tmy zablokovat

Ilustrační foto

Bezklíčové ovládání, vynalézaví cizinci a luxusní auta byla pryč

Honda e:Ny1

Honda představila e:Ny1, plně elektrické kompaktní SUV s dojezdem přes 400 km

Ilustrační foto

Ruská vláda schválila prodej hlavní továrny VW v Rusku

Volkswagen ID.7

Výběr aktuálních informací o elektromobilitě a výstavbě továren na výrobu baterií

Kamera umístěná za čelním sklem automobilu

Jak hodnotí své schopnosti čeští řidiči a jak vnímají ostatní?

Volkswagen ID. BUZZ

TEST Volkswagen ID Buzz - elektrický hipík, který přitahuje víc pohledů, než Porsche

Toyota Auris

Prodej hybridů sice roste, Češi mají na elektromobilitu ale jasný názor

reklama

Doporučujeme

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým plně funkčním žákovským vozem automobilky

Škoda Slavia nečekaně v Británii. Za volant usedli novináři. A výsledek?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

  2. TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud