Pondělí 31. srpna je posledním dnem, kdy bude možné přihlásit se na nadcházející XXVIII. Rally Vyškov 2020. Následně se o půlnoci systém uzavře a budeme znát úplný seznam přihlášených. Ten ale už nyní čítá velmi zajímavá jména ze špičky napříč všemi kategoriemi.
V sobotu 12. září se bude na Vyškovsku prohánět široká plejáda vozů všech specifikací. K vidění budou například vozy R5 nebo WRC, nové dvoukolky Rally4, R2, S1600 či atraktivní vozy nové kategorie Open N a další. V případě kategorie R5 dojde i na zajímavé srovnání. Diváci totiž budou moci přímo na trati porovnat tyto speciály značek Škoda, Volkswagen, Hyundai i Ford.
V tuto chvíli pořadatelé evidují 76 přihlášených posádek, avšak stále ještě očekávají příjem dalších přihlášek od posádek, které svou účast již přislíbili. „Z hlediska startujících bude letošní ročník Rally Vyškov špičkově obsazen. Už nyní je počet přijatých přihlášek vysoký a stále jich ještě zhruba dvacet očekáváme. Tento zájem nás těší,“ říká ředitel Rally Vyškov Jaromír Palásek.
Rally Vyškov 2020 letos proběhne v termínu 11. a 12. září, přičemž v pátek jsou na programu seznamovací jízdy, administrativní a technické přejímky. Samotný závod odstartuje v sobotu v 9:30 na parkovišti u okružní křižovatky u Agrodomu ve Vyškově. Vítěze spatříme na tom samém místě v 15:10.
Veškeré momentálně dostupné informace o Rally Vyškov 2020 jsou k vidění na oficiální webové stránce www.rallyvyskov.cz, další budou postupně přibývat. Sledovat můžete také facebookový profil Rally Vyškov.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/Rally-Vyškov-1480278015549381/
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?