Pondělí 31. srpna je posledním dnem, kdy bude možné přihlásit se na nadcházející XXVIII. Rally Vyškov 2020. Následně se o půlnoci systém uzavře a budeme znát úplný seznam přihlášených. Ten ale už nyní čítá velmi zajímavá jména ze špičky napříč všemi kategoriemi.
V sobotu 12. září se bude na Vyškovsku prohánět široká plejáda vozů všech specifikací. K vidění budou například vozy R5 nebo WRC, nové dvoukolky Rally4, R2, S1600 či atraktivní vozy nové kategorie Open N a další. V případě kategorie R5 dojde i na zajímavé srovnání. Diváci totiž budou moci přímo na trati porovnat tyto speciály značek Škoda, Volkswagen, Hyundai i Ford.
V tuto chvíli pořadatelé evidují 76 přihlášených posádek, avšak stále ještě očekávají příjem dalších přihlášek od posádek, které svou účast již přislíbili. „Z hlediska startujících bude letošní ročník Rally Vyškov špičkově obsazen. Už nyní je počet přijatých přihlášek vysoký a stále jich ještě zhruba dvacet očekáváme. Tento zájem nás těší,“ říká ředitel Rally Vyškov Jaromír Palásek.
Rally Vyškov 2020 letos proběhne v termínu 11. a 12. září, přičemž v pátek jsou na programu seznamovací jízdy, administrativní a technické přejímky. Samotný závod odstartuje v sobotu v 9:30 na parkovišti u okružní křižovatky u Agrodomu ve Vyškově. Vítěze spatříme na tom samém místě v 15:10.
Veškeré momentálně dostupné informace o Rally Vyškov 2020 jsou k vidění na oficiální webové stránce www.rallyvyskov.cz, další budou postupně přibývat. Sledovat můžete také facebookový profil Rally Vyškov.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/Rally-Vyškov-1480278015549381/
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.