I letos je pro diváky připravený tištěný program soutěže, plný zajímavých informací. Čtenáři se mohou těšit na mapy jednotlivých rychlostních zkoušek společně se seznamem diváckých míst.
Nechybí ani rozhovory s vybranými jezdci. Na otázky nám odpovídali piloti ze špičky startovního pole jako Václav Pech, Jan Černý nebo Filip Mareš.
Prostor také dostal vítěz roku 2005 Vojtěch Štajf, domácí matador Věroslav Cvrček, či loňský vítěz MČR mezi historickými vozy Vlastimil Neumann. A nejen Vlastimil Neumann nám během rozhovoru představil svůj vůz:
„…Jedná se o poslední specifikaci auta pro skupinu „A“. Pak už následovalo WRC. Tohle „Áčko“ stálo dlouhá léta v soukromé sbírce v Itálii u majitele prodejní sítě Ford... Mimo jiných jezdců s ním jednou startoval i Miki Biasion...„
Oficiální Program Rally Bohemia 2020 je možné zakoupit v tištěné podobě od pondělí 29. června na následujících prodejních místech:
Mladá Boleslav, ul. Havlíčkova - ČS OMV (naproti Tescu) Mladá Boleslav, Jičínská 1354 - ČS OMV (u zemědělské školy) Mladá Boleslav, Jičínská 1355 - ČS OMV (u kruhového objezdu u dálnice D10) Příšovice - ČS Shell na dálnici D10, u exitu 67 (v obou směrech) Malá Skála, Labe, - ČS GBO (u hlavní silnice E65) Hodkovice - ČS KM PRONA (u silnice I/35, u exitu 34)
Cena oficiálního Programu Rally Bohemia 2020 je 50 Kč.
Další informace k 47. ročníku Rally Bohemia naleznete na naší webové stránce: https://www.rallybohemia.cz/2020/cs/, nebo na facebookovém účtu: https://www.facebook.com/rallybohemia/.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?