I letos je pro diváky připravený tištěný program soutěže, plný zajímavých informací. Čtenáři se mohou těšit na mapy jednotlivých rychlostních zkoušek společně se seznamem diváckých míst.
Nechybí ani rozhovory s vybranými jezdci. Na otázky nám odpovídali piloti ze špičky startovního pole jako Václav Pech, Jan Černý nebo Filip Mareš.
Prostor také dostal vítěz roku 2005 Vojtěch Štajf, domácí matador Věroslav Cvrček, či loňský vítěz MČR mezi historickými vozy Vlastimil Neumann. A nejen Vlastimil Neumann nám během rozhovoru představil svůj vůz:
„…Jedná se o poslední specifikaci auta pro skupinu „A“. Pak už následovalo WRC. Tohle „Áčko“ stálo dlouhá léta v soukromé sbírce v Itálii u majitele prodejní sítě Ford... Mimo jiných jezdců s ním jednou startoval i Miki Biasion...„
Oficiální Program Rally Bohemia 2020 je možné zakoupit v tištěné podobě od pondělí 29. června na následujících prodejních místech:
Mladá Boleslav, ul. Havlíčkova - ČS OMV (naproti Tescu) Mladá Boleslav, Jičínská 1354 - ČS OMV (u zemědělské školy) Mladá Boleslav, Jičínská 1355 - ČS OMV (u kruhového objezdu u dálnice D10) Příšovice - ČS Shell na dálnici D10, u exitu 67 (v obou směrech) Malá Skála, Labe, - ČS GBO (u hlavní silnice E65) Hodkovice - ČS KM PRONA (u silnice I/35, u exitu 34)
Cena oficiálního Programu Rally Bohemia 2020 je 50 Kč.
Další informace k 47. ročníku Rally Bohemia naleznete na naší webové stránce: https://www.rallybohemia.cz/2020/cs/, nebo na facebookovém účtu: https://www.facebook.com/rallybohemia/.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?