I letos je pro diváky připravený tištěný program soutěže, plný zajímavých informací. Čtenáři se mohou těšit na mapy jednotlivých rychlostních zkoušek společně se seznamem diváckých míst.
Nechybí ani rozhovory s vybranými jezdci. Na otázky nám odpovídali piloti ze špičky startovního pole jako Václav Pech, Jan Černý nebo Filip Mareš.
Prostor také dostal vítěz roku 2005 Vojtěch Štajf, domácí matador Věroslav Cvrček, či loňský vítěz MČR mezi historickými vozy Vlastimil Neumann. A nejen Vlastimil Neumann nám během rozhovoru představil svůj vůz:
„…Jedná se o poslední specifikaci auta pro skupinu „A“. Pak už následovalo WRC. Tohle „Áčko“ stálo dlouhá léta v soukromé sbírce v Itálii u majitele prodejní sítě Ford... Mimo jiných jezdců s ním jednou startoval i Miki Biasion...„
Oficiální Program Rally Bohemia 2020 je možné zakoupit v tištěné podobě od pondělí 29. června na následujících prodejních místech:
Mladá Boleslav, ul. Havlíčkova - ČS OMV (naproti Tescu) Mladá Boleslav, Jičínská 1354 - ČS OMV (u zemědělské školy) Mladá Boleslav, Jičínská 1355 - ČS OMV (u kruhového objezdu u dálnice D10) Příšovice - ČS Shell na dálnici D10, u exitu 67 (v obou směrech) Malá Skála, Labe, - ČS GBO (u hlavní silnice E65) Hodkovice - ČS KM PRONA (u silnice I/35, u exitu 34)
Cena oficiálního Programu Rally Bohemia 2020 je 50 Kč.
Další informace k 47. ročníku Rally Bohemia naleznete na naší webové stránce: https://www.rallybohemia.cz/2020/cs/, nebo na facebookovém účtu: https://www.facebook.com/rallybohemia/.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.