Poslední podnik Rallysprint série se odjel na konci října ve Vsetíně. Na téměř domácím závodě nechyběl ani slušovický tým Minařík racing, který tentokrát postavil na start dva vozy. O titul ve třídě 5 bojovaly závodnice ze Slovenska – Michaela Debnárová a Lucie Laurincová.
Holky usedly do vozu Renault Clio R3. Od pořadatelů dostaly přidělené startovní číslo 67 a vyrazily vstříc posledním kilometrům k zisku titulu ve třídě. „Když jsme se na konci minulé sezony rozhodly přesedlat z enkového Clia do Clia R3 a slovenskou rally scénu vyměnit za českou Rallysprint sérii, asi nikoho nenapadlo, že holky budou nakonec ve Vsetíně bojovat o titul. Všechny okolnosti pro nás byly příznivé. Od počasí přes bezchybně fungující techniku, psychickou podporu našich nejbližších až po povzbuzování fanoušků. Velikou výhodou bylo, že jsme nemusely jet pod tlakem. Nepotřebovaly jsme ve Vsetíně vyhrát, stačilo nám umístit se za posádkou, která ještě měla bodovou šanci náš titul ohrozit. Rychlostky byly krásné a zároveň náročné, ale přesto jsme si Rally Vsetín s Luckou naplno užily a podařilo se nám to, co od nás náš tým očekával. Získali jsme titul ve třídě 5. Tato sezona pro nás byla dokonalá. Těžko se popisují moje pocity radosti. O to víc, když na cílové rampě závěrečného podniku nějaký skalní fanoušek z davu zakřičel: Holky děkujeme za sezonu u nás. Skoro mi ukápla slzička radosti. Také my děkujeme za sezonu u vás. Byly to nové zkušenosti a krásné zážitky nejen na trati, ale i ta divácká atmosféra, kde jsme cítili, jak nám všichni fandí, byla neskutečně krásná. Na závěr mi zůstává prostor poděkovat. Díky patří všem organizátorům, kteří byli vůči nám vstřícní a na každém závodě nám dali pocit, že mají radost z naší účasti. Děkujeme našim soupeřům a ostatním posádkám, které nám po celou dobu pomáhaly radami a informacemi v novém prostředí. Děkujeme fanouškům, byli opravdu skvělí. Díky patří také LRacing teamu. A teď to nejdůležitější, děkuji mé Lucce Laurincové, že jsme spolu sezonu dali „na pána“. Děkuji mému muži za podporu, trpělivost a povzbudivá slova vždy, když jsme to opravdu potřebovaly. V neposlední řade děkujeme Lubovi Minaříkovi a jeho chlapcům z Minařík racing za skvělé technické zázemí a úžasně fungující R3ku. Dali jsme to všichni společně, byla to krásná týmová práce a titul patří nám všem,“ zářila v cíli spokojená Michaela Debnárová. Dámská posádka závod ve Vsetíně zvládla na jedničku a do cíle si přijela pro 2. místo ve třídě 5 a 31. místo v hodnocení RSS.
Druhou posádkou, startující za tým pod vedením Lubomíra Minaříka, byli Pavel Mika se spolujezdcem Radimem Strnadem. Pavel s Radimem usedli do Peugeotu 208 R2. Kluci letos závodili pouze na Kopné a nyní se postavili na start vsetínského sprintu. Poslední díl jednodenních závodů jim vyšel a posádka dojela až do cíle bez komplikací. V absolutní klasifikaci Pavlovi s Radimem patří 27. místo, k tomu kluci brali 10. místo v hodnocení RSS a 7. místo ve třídě 6.
Všechny letošní šampionáty jsou již minulostí. Nyní jsou na programu volné podniky, na kterých slušovický tým nebude chybět, minimálně na podniku „kolem dílny“, což bude Mikuláš Rally přímo ve Slušovicích (30. listopadu). Poté následuje zimní pauza. Přes zimu nebude zahálet ani Minařík racing, který se bude pilně připravovat na novou sezonu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?