 
            Letošní devětačtyřicátý ročník Barum Czech Rally Zlín 2019 se jako každý rok pyšnil velkým zájmem sdělovacích prostředků. Zejména boj o titul v několika kategoriích mistrovství Evropy přitahoval pracovníky médií. V letošním roce se pořadatelé rozhodli z důvodu bezpečnosti trochu snížit počet akreditovaných. V tiskovém středisku v prostorách Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se akreditovalo celkem 275 pracovníků sdělovacích prostředků z celkem 17 států.
Akreditovaní novináři byli z následujících zemí: Česká republika, Polsko, Slovensko, Rakousko, Německo, Velká Británie a Severní Irsko, Francie, Belgie, Itálie, Španělsko, Portugalsko, Maďarsko, Spojené státy, Chorvatsko, Rusko, Bulharsko a Japonsko.
Druhy médií / Počet akreditacíTISK 68FOTO 111TV/VIDEO 87RADIO 9
Nejvýznamnější akreditovaná média:
TISKČeská tisková kancelář – ČTK, MF Dnes, Svět motorů, Magazín Rally, Autosport, Motorsport revue (CZE), Magazyn Rajdowy WRC, Škoda Polska (POL), Škoda Auto Deutschland (DEU) atd
FOTOČeská tisková kancelář – ČTK, MF Dnes, Zlínský deník, Autosport, eWRC.cz, rally-mania.cz, Magazín Rally, ZLIN PRESS (CZE), Magazyn rajdowy WRC (POL), Škoda weekender (GBR), Autósport és Formula magazine, rallysport.hu (HUN), Czech centre NY (USA), Rallye Magazine (DEU), WRCantabria (ESP), atd.
TV/VIDEOEurosport Events (FRA), Česká televize, Mediasport (CZE) atd.
RADIORally Radio (GBR), Český rozhlas – Radiožurnál, Radio Zlín, Rock Max (CZE) atd.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?