Vrchol české rallyové sezóny čeká na posádky i fanoušky již tento víkend v okolí Zlína. Slavná Barum Rallye startuje v pátek a startovní listina je doslova nabitá mezinárodní konkurencí. Nebudou chybět Mistři světa Kopecký s Dreslerem ani Mistři Evropy Lukyanuk s Arnautovem. Množství zahraničních posádek doplní kompletní česká špička.
EuroOil-invelt team po předchozích nevydařených výsledcích doufá na Barumce v dobrý výsledek a nápravu své reputace. „V předešlých třech závodech se nám pokaždé na našem Fordu přihodila drobná technická závada, která nás vždy stála několik sekund. V přemíře snahy to dohnat, jsem potom jezdecky chyboval a my tak ztratili ještě víc. To už se nesmí opakovat. Dovolím si tentokrát tvrdit, že pro přípravu Forda jsme všichni nemohli už více udělat či obětovat a z mé fyzické přípravy mám také radost,“ vysvětluje Pech hlavní strategii a pokračuje: „Přál bych si, aby pršelo, cítím, že náš Ford na suchu už těžko stíhá modernější konkurenci. Na mokru se totiž trošku smažou rozdíly ve výkonu motoru a fyzická váha naší posádky pomáhá k lepší přilnavosti, když to klouže,“ popisuje s úsměvem Pech.
„Nejvíc se asi těšíme na první rychlostku v ulicích Zlína. Tato zkouška si získala světový obdiv a dost často o ni mluví i zahraniční posádky a fanoušci. Je naprosto neuvěřitelné jaké množství lidí se zde koncentruje a jakou vytvoří bouřlivou atmosféru. Fandění je slyšet do vozu i přes řev motoru a helmu. Tohle vidět a zažít na vlastní kůži všem doporučujeme,“ uzavírá pozvánku na Barum Rallye posádka V. Pech – P. Uhel.
Ta odstartuje slavnostně v pátek 16. srpna v 16:00 na zlínském náměstí a posádky čeká během tří dnů 756 km tratě. Vítězná posádka by měla projet přes cílovou rampu v neděli 18. srpna v 16:58 hod.
Celý Euroil-invelt team zve všechny fanoušky motosportu na vrchol letošní sezóny.
www.VaclavPech.cz
www.minimotorsport.cz
www.invelt.com
www.vaclavpech-fanclub.cz
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!