Policie České republiky, Územní odbor Zlín připravuje v době konání 49. ročníku automobilové soutěže Barum Czech Rally Zlín stejně jako v minulých letech službu občanům.
Od čtvrtka 15. do neděle 18. srpna 2019 bude v provozu speciální telefonní linka, na které Vám policisté Krajského ředitelství policie Zlínského kraje odpoví na otázky týkající se uzavírek komunikací v souvislosti s Barum rally, aktuálních uzavírek komunikací na příjezdech do Zlína a intenzitách provozu na komunikacích ve Zlínském kraji. Policisté zajišťující tuto službu budou mít k dispozici aktuální informace z vrtulníku Letecké služby Policie České republiky i od policejních hlídek z celého Zlínského kraje.
Službu mohou využít jak diváci Barum rally, kteří směřují k rychlostním zkouškám, tak i občané, kteří plánují cesty za jiným účelem. Policisté Vám poradí nejvhodnější trasu objížděk uzavřených komunikací a tam, kde není objížďka možná, Vám pomohou odhadnout dobu zdržení při jízdě k cíli Vaší cesty.
Číslo speciální telefonní linky: 974 666 555
- dopravní informace zlínské policie pro Zlínský kraj v době konání Barum Czech Rally Zlín - informace o uzavírkách ve Zlínském kraji
- informace o aktuální dopravní situaci na komunikacích ve Zlínském kraji
- informace o objížďkových trasách
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.