Auto klub Barum Zlín ve spolupráci s agenturou ZLIN PRESS production vyhlašují při příležitosti letošního 49. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2019 opět tradiční fotosoutěž.
PODMÍNKY SOUTĚŽE: Fotosoutěž je vypsána ve společné kategorii pro profesionální fotoreportéry i fotoamatéry. Každý z autorů se může soutěže zúčastnit v jedné vypsané kategorii – digitální fotografie. Přijímány budou jen snímky ve formátu JPG, každý autor může zaslat maximálně pět fotografií v každé kategorii.
PRAVIDLA PRO KATEGORII – DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE: Každý autor může poslat pouze 5 digitálních fotografií, maximální rozlišení jedné fotografie: 1600 * 1200, maximální velikost jedné fotografie: 500 kB, povolený formát digitální fotografie: JPEG. Přesné instrukce (+ formulář na přihlášení do soutěže a odeslání fotek) najdete na internetové adrese www.CzechRally.com/fotosoutez
CENY: V hodnocené kategorii budou uděleny tři ceny v podobě finanční hotovosti (1 000 – 600 – 400 Kč), dále věcné a propagační ceny s motoristickou tematikou. Podle úrovně soutěžních příspěvků mohou být uděleny dvě stejné ceny, případně některá cena nemusí být udělena.
Uzávěrka soutěže: 20. září 2019
Příspěvky zaslané do soutěže budou hodnoceny odbornou porotou. Výsledky soutěže a oceněné práce budou zveřejněny v oficiálním programu jubilejního 50. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2020 a na internetových serverech. Zaslané fotografie se stávají majetkem vyhlašovatele soutěže, který si vyhrazuje právo je volně použít v rámci vyhodnocení Barum Czech Rally Zlín 2019 a při přípravě příštího ročníku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.