Vlado Hanuš – Karolína Jugasová a VH Autoracing Team predstavili v rámci XXVII. Rally Vyškov 2019 novú techniku – Hyundai i20 R5. Výsledkom bolo dvanáste miesto absolútneho poradia.
Zmena súťažného vozidla pre rally posádky znamená zároveň aj začiatok akejsi novej éry v ich pretekárskom živote a inak tomu nie je ani u Vlada Hanuša. Po vzore Fordu Fiesta R5 VH Autoracingu, ktorá dostala meno „Fiona“, nové meno si zaslúžil aj Hyundai i20 R5. Voľba padla na meno „Shrek“, ktoré sa ihneď ujalo. Svoje prvé súťažné kilometre tak „Shrek“ odjazdil vo Vyškove.
Do súťaže sme nastupovali s jediným cieľom. Testovať. A to sa podarilo na jednotku. Samozrejme, každé rally auto je iné a takéto rozdiely fungujú aj medzi „Fionou a Shrekom“. Našim cieľom bolo odhaliť ich a v čo najkratšom čase ich odstrániť. Určite s autom treba najazdiť množstvo ostrých kilometrov, veď oproti „Fione“ je „Shrek“ úplne iný a niektoré veci sú pri jazde s ním naozaj úplne odlišné. Čo sa týka našej jazdy, som rád, že sme to dotiahli až na cieľovú rampu, keďže v každej rýchlostnej skúške sme museli riešiť nejaké drobnosti. Podstatné je, že sme „Shreka“ doviezli neporušeného do cieľa. To je naše víťazstvo,“ opísal prvé skúsenosti s Hyundai i20 R5 Vlado Hanuš.
Kde a kedy Vlado Hanuš predstaví novú techniku aj slovenským divákom ešte dnes presne nevieme, veríme však, že to bude vo veľmi krátkom čase. Samozrejme vás o tom budeme určite informovať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.