Vlado Hanuš s Karolínou Jugasovou sa v rámci podujatia XXVII. Rally Vyškov 2019 predstavia s novinkou tímu, s vozidlom Hyndai i20 R5.
„Hyundai i20 R5 sme mali objednaný už v zime, problém bol však s dodávkou samotného auta, ktorá značne meškala. Aj z toho dôvodu sme auto ešte nemali možnosť vyskúšať a zdá sa, že ho vyskúšame až vo Vyškove. Sám som zvedavý ako bude tento náš nový tímový miláčik fungovať, ale verím, že dobre. Hlavne sa chceme vo Vyškove dobre povoziť a zvyknúť si na Hyndai, ktorý funguje trochu inak ako Fiesta. Na výsledok určite teraz pozerať nebudeme, našim cieľom absolvovať celú súťaž,“ vysvetlil Vlado Hanuš.
Nielen na Vlada s Karolínou a VH Autoracing Team, ale aj na ďalších takmer stodvadsať prihlásených súťažných posádok, čaká vo Vyškove podujtaie, ktoré je zaradené do seriálu Autoklub Rallysprint Série. Organizátor pre všetkých zúčastnených pripravil trať o dĺžke takmer dvesto kilometrov. V tomto počte je už započítaných aj sedemdesiatjeden ostrých kilometrov, ktoré sú rozdelené do siedmych rýchlostných skúšok. Štart XXVII. Rally Vyškov 2019 je v sobotu 1.6.2019 o 9:00 a cieľ v rovnaký deň o 17:00 hodine.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?